Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تکنولوژی لیزر: روند جدید در زیست شناسی و پزشکی

در پنجاه سال اخیر، تکنولوژی لیزر پیشرفت زیادی کرده است و بسیاری از کاربردهای آن در زندگی روزمره ضروری است. با این حال، این تکنولوژی هنوز برای پیشرفت های متعدد باز است. در سراسر برنامه های متعدد، تمرکز خاصی در زمینه پزشکی، تشخیص برای درمان های اختصاصی و به عنوان یک ابزار تحقیق در زیست شناسی وجود دارد.   ادامه مطلب ...

لیزر و کاربردهای آن در شیمی

کاربرد لیزر در شیمی و زمینه های مرتبط با آن، منطقه ای است که در حال رشد سریع با پیشرفت های جدید در تکنولوژی لیزر است. زمینه های کاربرد از تحقیقات شیمیایی اساسی به روش های تحلیلی پیشرفته در صنعت شیمیایی و بیوتکنولوژی و شیمی درمانی استفاده می شود. این کتاب، با جزئیات، نشان می دهد نفس برنامه های کاربردی لیزر در شیمی، با اشاره خاص به برنامه های تحلیلی و تحقیق.

  ادامه مطلب ...

امکان چاپ کارت شرکت در آزمون سراسری از ۳ تیرماه


مشاور عالی سازمان سنجش از قرار گرفتن کارت آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه از روز یکشنبه ۳ تیرماه جاری بر روی سایت این سازمان خبر داد و گفت: داوطبان تا روز چهارشنبه مهلت دارند تا نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

  ادامه مطلب ...

مهمترین کارها در هفته آخر؟

مهمترین کارها در هفته آخر ؟

برای کسب بهترین نتیجه  در کنکور لازم است دانش آموزان و فارغ التحصیلان درروز موعود(کنکور) از نظرعلمی،روحی و جسمی در بهترین شرایط خود باشند یعنی اصطلاحا درروز کنکور بهترین خود باشند.  ادامه مطلب ...

گام بلند محققان در راستای دستیابی به انرژی بی پایان

یک کمپانی پیشرو در زمینه انرژی مدعی توسعه طرح جدیدی برای راکتورهای هسته ای شده که به تولید انرژی بی پایان کمک خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

تصادفی ترین عدد دنیا چگونه ساخته می شود؟

واقعیت پیرامون ما و جهان هستی با قوانین و قواعد تصادفی درآمیخته اند و به همین دلیل دانشمندان همواره در تلاش هستند تا از این ویژگی طبیعی، یعنی تصادفی یا غیر قابل پیش بینی بودن، به عنوان ابزاری کاربردی در زندگی روزمره برای تولید عدد تصادفی استفاده کنند.

 

ادامه مطلب ...