Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بیوفوتونیک

  

فن آوری های نوین برای مطالعه فرایندهای بیولوژیکی با سرعت بی سابقه و رزولوشن را توسعه می دهد. تحقیقات شامل بهبود عملکرد میکروسکوپهای تصویربرداری نوری 3D، به خصوص با توجه به وضوح و عمق (به عنوان مثال، میکروسکوپ روشنایی ساختار مولکولی، MSIM) و سرعت و فوتوتوکسیسیتی (به عنوان مثال میکروسکوپ نورپردازی انتخابی معکوس، iSPIM). 



نانو پزشکی  پزشکی کاربرد فناوری نانو است و به مداخله پزشکی بسیار اختصاصی در مقیاس نانو برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری ها اشاره دارد.



با استفاده از رویکرد چند رشته ای، آزمایشگاه ما سیستم های جدیدی را برای برنامه های کاربردی مختلف نانو بومولوژیک، از جمله استفاده های پزشکی از عوامل تشخیصی مبتنی بر نانوذرات، به عوامل درمانی و حتی کاربرد های آینده در درمان های ترنسنتیک (تشخیص + درمان) ایجاد می کند. با به کارگیری تصویر برداری های مولکولی و نانو مواد دارویی با استفاده از شیمی درمانی پپتید / پروتئین، شیمی درمانی پلیمری / معدنی، شیمی درمانی نانوبوئون کنجوژن، زیست شناسی سلولی / مولکولی و همچنین پزشکی بالینی، ما در حال توسعه نانو پلات های آینده هستیم که منجر به تشخیص زود هنگام بیماری ها می شود. ، (ii) نظارت بر پاسخ درمانی، و (iii) تحویل هدفمند داروهای درمانی. توان بالقوه آن بهبود یافته بالقوه بالقوه خود را به عنوان استراتژی های شخصی شخصی برای کمک به بهبود مدیریت بیمار و نتایج در آینده نزدیک برجسته می کند.



بخش تصویربرداری مولکولی بیولوژیکی بر شناسایی بیومارکرهای خاص بیماری تمرکز دارد؛ توسعه پروب های تصویربرداری مولکولی جدید با تکنیک ها و روش های سلولی و مولکولی زیست شناسی؛ استفاده از پروب های توسعه یافته به تصویربرداری چندبعدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.