Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تکنولوژی لیزر

لیزرهای فیبر و حالت جامد برای بسیاری از کاربردهای دنیای واقعی از تولید لیزر دقیق، سنجش از راه دور تا تصویربرداری پزشکی و درمان های مختلف ایجاد شده است.

  

لیزر فیبر

این فعالیت در حال حاضر بر روی توسعه منابع لیزری فشرده و قدرتمند متمرکز شده است که برای ایجاد طول موج های جدید و فرمت های پالس فوق العاده ای از جمله تولید فوق العاده پیوندی در فیبرهای کریستال فوتونی طراحی شده است. منابع فیبر قابل مشاهده توسط Raman یا تبدیل پارامترهای فیبرهای لیزر IR؛ منابع نزدیک و مادون مادون قرمز بر پایه لیزرهای فیبر جدید بیسموت و تولیم؛ تولید پالس ultrashort با استفاده از نانولوله های کربنی و یا گرافن به عنوان جذب اشباع جهانی که می تواند در تمام مناطق طول موج کار کند.


لیزرهای حالت جامد دیود پمپ شده

این فعالیت لیزرهای جامد حالت جامد و تکنولوژی های نوری خطی را برای ارائه منابع کارآمد پالس های انرژی بالا از جمله: لیزرهای میکرو اسلب دیود پمپ (توسط شرکت مایک داذن، Midaz Lasers Ltd)، تولید می کند. لیزر های الکساندر دیود پمپ های جهان که از سوی آژانس فضایی اروپا (ESA) برای سنجش از دور و ماهواره های آینده و استفاده از لیزر های فمتوثانیه آینده پشتیبانی می شود؛ و لیزرهای "خودسازمانده" مقاوم بر اساس هولوگرافی نوری غیرخطی پویا که خود ارجح است برای انحرافات ناشی از گرما در لیزرهای با قدرت بالا استفاده می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.