Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تعامل لیزر و بافت و استفاده از لیزر درمانی


جنبه های نوری و حرارتی و مدل های تعامل بین بافت لیزر / نور و بافت های بیولوژیکی به عنوان آن برای استفاده درمانی در پزشکی و زیست شناسی مورد استفاده قرار می گیرد. مسائل و اهداف در برنامه های درمانی و جراحی لیزر، مروری بر مباحث پیشرفته و پژوهش های جاری هست .

لیزر در جراحی و پزشکی


مفاهیم پایه ای از اپتیک، اپتیک بافت و تعامل با بافت لیزر. ابزار دقیق برای کاربرد نور و لیزر. کاربردهای فعلی نور و لیزر برای تشخیص و درمان 

فیزیک پزشکی

پرتو پزشکی

بیوفوتونیک

نروفوتونیک

بیوفوتونیک


مأموریت تحقیقاتی متمرکز بر سه حوزه اصلی است:


فوتونیک در درمان  سرطان

نوروفوتونیک

فوتونیک چند عاملی

تحقیقات بیوفوتونیک

نوروفوتونیک



درک اینکه چگونه شبکه های عصبی در مغز پستاندار ورودی های حسی و شکل دادن به خروجی موتور شکل می دهند یکی از چالش های بزرگ علمی است. با استفاده از پروژهای هولوگرافی پروب های نور چندگانه، هدف ما درک جریان اطلاعات در مغز پستانداران است. پروب های نور به بافت های مغز زندگی می کنند تا سیگنالینگ عصبی را در سه بعد دستکاری کنند.

  ادامه مطلب ...

کاربردهای صنعتی لیزر


سیستم لیزر مکانیکی یک رونده از ضرورت است که با ویژگی های استاندارد اضافی ارائه می شود. این خواص فوقالعاده در نقطه ی "خواص لیزر" نقطه ی متفاوتی در منطقه قبلی وجود دارد. با توجه به طبیعت جدید خود، لیزرها برای هر هدف و اهداف در هر حوزه فعالیتهای انسانی، با توجه به اینکه علم، اعتدال، صنعت، صنایع کشاورزی، تحرک و یا اطلاع رسانی است .

  ادامه مطلب ...

مقدمه ای بر فناوری لیزر


اگر چه لیزرها در محیط تکنولوژی پیشرفته ما به طور فزاینده ای اهمیت می دهند، بسیاری از تکنسین ها و مهندسان که نصب، اداره و نگهداری آنها را در زمینه الکترو اپتیک کمی آموزش داده اند، در صورت وجود داشته باشند. این می تواند استفاده کمتر از این ابزار مهم را منجر شود.

  ادامه مطلب ...