Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

حرفه فیزیک پزشکی

یک فیزیکدان پزشکی دانش علمی و مهارت های فنی را برای کمک به پیشگیری، تشخیص و درمان انواع بیماری ها و شرایط بهداشتی اعمال می کند. آنها اغلب دانشمندان بالینی هستند که نقش مهمی را در برنامه ریزی و اجرای برنامه های درمان بیمار بازی می کنند. فیزیکدان پزشکی معمولا عضو یک تیم چند رشته ای می باشد و ممکن است در فعالیت های مختلف مربوط به تشخیص و / یا درمان در رادیولوژی، پزشکی هسته ای یا پرتودرمانی دخیل باشد.

  ادامه مطلب ...

رشته فیزیک پزشکی

فیزیکدانان پزشکی بیشتر در یکی از سه حوزه کار می کنند: رادیولوژی تشخیصی، پرتودرمانی و پزشکی هسته ای. سایر فیزیکدانان پزشکی بر تحقیق، آموزش یا مشاوره تمرکز می کنند.

  ادامه مطلب ...

پایان مطالعات زمین شناسی و اسکن لیزر

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: برای تکمیل مطالعات باستان شناسی شهر زیرزمینی و اهمیت مرمت و حفاظت از این اثر شاخص ملی، تهیه نقشه های سه بعدی و مطالعات زمین شناسی با هزینه ای بیش از 450میلیون ریال از محل اعتبارات ملی پایان یافت.  ادامه مطلب ...

علوم اعصاب محاسباتی

علوم اعصاب محاسباتی یک زمینه به سرعت در حال تکامل است که روش ها و تکنیک های آن برای شناخت و مدل سازی مغز، و همچنین برای طراحی و تفسیر آزمایش ها، حیاتی هستند. مدل سازی ریاضی یک ابزار ضروری برای برداشتن پیچیدگی وسیع سیستم های عصبی و بسیاری از عناصر تعامل است.

  ادامه مطلب ...