Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی و استانداردهای اعتباربخشی

  


جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌کند

مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی و استانداردهای اعتباربخشی

مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی و استانداردهای اعتباربخشی





مرکز انفورماتیک سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و فراگیری استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران را در قالب سه کارگاه برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این مدرسه شامل سه کارگاه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها، آشنایی با دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی و آشنایی با استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌ها ایران ویژه دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علاقه‌مندان، به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مدرسه آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و فراگیری استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های ایران با سرفصل‌های تقسیم‌بندی تجهیزات پزشکی، آشنایی با نحوه عملکرد و استانداردهای دستگاه‌های اتاق عمل، دستگاه‌های قلبی و تنفسی، ابزارها و وسایل دندان‌پزشکی، ابزار احیاء مریض، تجهیزات معاینه عمومی، دستگاه‌های فیزیوتراپی و...، دستگاه‌های تصویربرداری، ساختار لیزرها و انواع لیزرهای موجود،  انواع دستگاه‌های مانیتورینگ و...، رهبری و مدیریت، مراقبت و درمان، حمایت از گیرنده خدمت، کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و... در نیمه دوم مرداد و شهریور ماه آغاز می‌شود.

در پایان این دوره به دانشجویانی که موفق به گذراندن دوره ­ی مورد نظر شوند گواهینامه ­ی معتبر قابل ترجمه مجزای حضور در سه کارگاه اعطا خواهد شد.

کارگاه‌های استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان‌ها برای کلیه افرادی که قصد استخدام و کار در این حیطه رادارند یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

کلیه کارگاه‌ها با شرایط و تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 22739891 داخلی8  و 0922439872 تماس گرفته و یا به نشانی www.jdsbm.ac.ir مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.