ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مقدمه: تغییر بازی در رادیولوژی
خلاصه
رادیولوژیست ها با ترکیبی از تغییرات تکنولوژیکی روبرو هستند که می تواند و تأثیر بسزایی در حرفه آنها خواهد داشت. رسانه های جمعی در حال ایجاد یک هیاهوی واقعی در اطراف هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل خودکار تصویر هستند ، بدین وسیله فشار خارجی بر رادیولوژیست ها وارد می کنند تا ارزش و آینده حرفه خود را دوباره ارزیابی کنند. به نظر می رسد رادیولوژیست ها از طرف آنها چندان تمایلی به پذیرش و اجرای این فرصت های جدید فناوری ندارند. سوال این است که آیا آنها آماده اند که روش سنتی کار خود را ترک کنند و با برنامه های مبتنی بر شبکه های عصبی کانولوشن و فناوری یادگیری عمیق ، به تدریج انتقال به محیط دیجیتال را دنبال کنند. فرصت های کلیدی برای ادغام بیشتر این ابزارهای جدید فن آوری در مراقبت های بهداشتی و رادیولوژی در این مقدمه ارائه شده است ، از جمله محدودیت های آنها و موانعی که هنوز باید برداشته شود.