ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
این تیم آزمایشی را طراحی کردند که در آن مغز موش ها را یاد گرفتند تا یاد بگیرند که یک گلوله مواد غذایی را دراز کنند و از آنها استفاده کنند تا شواهدی برای تئوری یادگیری مبتنی بر موتور ارائه دهند که به اعتقاد آنها می تواند به انواع دیگر یادگیری نیز گسترش یابد.
شواهد جدید نشان می دهد که مناطق مختلف مغزی برای یادگیری مهم هستند
در زمینه علوم اعصاب از این پیشنهاد حمایت می شود که اگرچه مناطق خاصی از مغز وجود دارد که به طور خاص برای انجام وظایف خاص سازگار شده اند ، دانشمندان باید برای درک کامل عملکردهای مغز ، مغز را به عنوان یک کل در نظر بگیرند.
شواهدی در دست وجود دارد که دخالت مناطق مختلف مغز را در عملکردهایی که قبلاً تصور می شده ناشی از یک منطقه خاص و محلی است ، دخیل می داند. دانشمندان جان هاپکینز از این دیدگاه جدید استفاده می کنند و آنها فرض می کنند که ما باید کل مغز را جستجو کنیم تا انواع خاصی از یادگیری را بفهمیم و مناطق مختلف مغز به روش های متفاوتی در یادگیری نقش دارند.
گیرنده های سلول مغز به عنوان یک منطقه تمرکز مناسب برای کمک به کشف چگونگی اتصال این مناطق متفاوت با یکدیگر برای ایجاد یادگیری تصمیم گرفته شد. هدف طولانی مدت کار آنها عمیق تر کردن درک ما از چگونگی یادگیری است تا به توسعه درمان اختلالات عصبی شناختی در جایی که فرایندهای یادگیری غیر عادی هستند کمک کند.