ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
توسعه موتور پیشران لیزری حریم هوایی که در دو حالت RP و CW تولید رانش کار می کند ، معتبر است. موتور به عنوان یک واحد اساسی برای ایجاد HPLP در نظر گرفته می شود. دستگاه لیزر هوافضا در مقایسه با دیگر موتورهای لیزر پیشران از نظر طراحی به اندازه کافی متفاوت است و از دو واحد اصلی یعنی متمرکز کننده پرتو لیزر و نازل جت تشکیل شده است. چنین دستگاهی با در نظر گرفتن تنها پارامترهای پرتو لیزر و اثرات دینامیکی گاز ، بهینه سازی هر دو واحد موتور را بطور مستقل بر روی دیگری امکان پذیر می کند.
موتور ASLPE با استفاده از انواع لیزرهای CO2 RP و CW مورد آزمایش قرار گرفت. مدل موتور با توان لیزری 5 تا 20 کیلو وات ، فشارهای 1.5 تا 2.0 نیوتن متر را نشان می دهد ، که با ضریب اتصال 10 تا 20 دینر/وات مطابقت دارد.
در این فصل ، بارهای حرارتی و مکانیکی روی ساختار دستگاه برای بهینه سازی طراحی واحدهای موتور نیز تجزیه و تحلیل می شود. پیشنهادات افزایش کارایی تولید رانش توسط موتور در نظر گرفته شده است.