مخاطب هدف:
متخصصان قلب، جراحان قلب، دانشمندان قلب و عروق، پزشکان و پزشکان قلب، پرستاران قلب و پرستاران، پژوهشگران بیماری های قلبی، همکاران قلب و عروق، متخصصان مغز و اعصاب قلب، مشاوران قلب و عروق، جراحان قلب و قفسه سینه، مدیران دانشکده های پزشکی، CEO انجمن ها و انجمن های قلب و عروق، دانشجویان قلب و عروق، محققان قلب و عروق، دانشکده قلب و عروق، پزشکان قلب و عروق، دانشکده های پزشکی، انجمن ها و انجمن های قلب و عروق، کارآفرینان تجاری، موسسات آموزشی، شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی، مدیریت داده ها، مهندسان پزشکی، متخصص تغذیه مراقبت از قلب.