Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

ارتش آمریکا به زودی افراد را از پشت دیوار شناسایی می کند

ارتش آمریکا در حال توسعه روشی مبتنی بر یادگیری ماشینی(شاخه ای از هوش مصنوعی) است که امکان شناسایی چهره با استفاده از تصویر حرارتی و از پشت دیوارها و حتی در تاریکی تقریباً مطلق را فراهم می کند.

 

ادامه مطلب ...

اولین کنگره بین المللی مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران


 در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۷ تا ۲۹ تیر ۱۳۹۷ توسط انجمن علمی مهندسی بافت و بازسازی ایران و انجمن علمی پریودنتولوژی ایران در شهر تهران برگزار می شود.

  ادامه مطلب ...

بیوفوتونیک



موضوعات اصلی:

 


تشخیص بالینی نوری

نظارت تصویری نوری

تصویربرداری بافت بیولوژیکی


به زودی مطلب خواهم گذاشت .



سخن روز

همه آنچه در خلقت است، در درون شماست و هر آنچه درون شماست، در خلقت است. طبیعت با آغوشی باز و دستانی گرم از ما استقبال کرده و می خواهد که از زیبایی اش لذت بریم. چرا انسان باید آنچه را در طبیعت ساخته شده از بین ببرد.


عصب شناسی


یک شاخه پزشکی است که با اختلالات سیستم عصبی برخورد می کند. مغز و اعصاب با تشخیص و درمان تمام انواع بیماری ها و بیماری ها که شامل سیستم های عصبی مرکزی و محیطی (و زیربخشهای آنها، سیستم های عصبی سیستماتیک و مغزی)، شامل پوشش های آنها، رگ های خونی و همه بافت های عضلانی مانند عضلات است.

  ادامه مطلب ...

مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب


تشخیص و درمان تمامی دسته های بیماری، بیماری و اختلالاتی که شامل سیستم عصبی مرکزی و محیطی هستند، توسط یک شاخه پزشکی به نام نورولوژی مطرح می شود. مغز و اعصاب عمدتا با مطالعه و درمان اختلالات سیستم عصبی که شامل یک سیستم پیچیده و پیچیده از جمله بخش های آن، سیستم عصبی اتوانی و سیستم عصبی جسمی است که فعالیت های بدن را تنظیم و هماهنگ می کند، مرتبط است.



ماکس پلانک بنیانگذار فیزیک کوانتومی


ماکس  پلانک با آلبرت انیشتین


 چون ماکس پلانک جایزه نوبل فیزیک را برای کار خود در نظریه کوانتومی اهدا کرد. کشف ثابت پلانک او را قادر به تعریف یک مجموعه جهانی جدید از واحدهای فیزیکی، همه بر اساس ثابت های فیزیکی  است که بر اساس آن بسیاری از نظریه کوانتوم است. ماکس پلانک نیز مردی بود که توانایی شهود را درک کرد.