Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

توسعه دوربینی با قدرت ثبت ۱۰۰ میلیون فریم در ثانیه برای کمک به درمان سرطان

دوربینی با قدرت ثبت ۱۰۰ میلیون فریم در ثانیه؛ خیالتان را راحت کنیم که هنوز چنین محصول فوق العاده ای تولید نشده است. اما موسسه تحقیقاتی «روزالین فرانکلین» قصد دارد برای تولید آن جهت کمک به تحقیقات پزشکی در درمان سرطان سرمایه گذاری کند.

  ادامه مطلب ...

زادروز " فیلیپ لنارد"، از پیشگامان بررسی اشعه "کاتودیک"


فیلیپ لنارد، فیزیکدان آلمانی و برنده جایزه نوبل، در ۷ ژوئن ۱۸۶۲ چشم به جهان گشود.


" فیلیپ ادوارد آنتون لنارد" (Philipp Eduard Anton Lenard)، فیزیکدان آلمانی مجارالاصل و برنده جایزه نوبل فیزیک است. وی از ماهرترین فیزیکدانان زمان خویش به شمار می‌رفت اما نتایج کارهای آزمایشگاهی وی، غالبا تایید تجربی پیش بینی‌های تئوری دیگران بودند.

  ادامه مطلب ...

انرژی مثبت روزانه

کالیگولا: ... (به کائسونیا رو می کند.) وای، کائسونیا، من می دانستم که نومیدی هست، اما نمی دانستم یعنی چه. من هم مثل همه خیال می کردم که نومیدی بیماری روح است. اما نه، بدن زجر می کشد. پوست تنم درد می کند، سینه ام، دست و پایم. سرم خالی است و دلم به هم می خورد. و از همه بدتر این طعمی است که در دهنم است. نه خون است، نه مرگ است، نه تب، اما همۀ اینها با هم. کافی است که زبانم را تکان بدهم تا دنیا سیاه بشود و از همۀ موجودات احساس نفرت کنم. چه سخت است، چه تلخ است انسان بودن!