ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مفاهیم مهم برای شروع دوره
اهداف دوره عبارتند از:
- تعامل ماده بیولوژیکی نور را درک کنید. مانند جذب ، انتشار ، پاسخ طیفی ، فلورسانس بازتاب ، پراکندگی و غیره
منابع و ردیاب های نوری
- این درک را در تعامل با سلول ها و بافت برجسته کنید و ویژگی های فیزیکی مورد استفاده در برنامه های کاربردی را دنبال کنید
توسعه و عملکرد فلوروفور ، میکروسکوپ فلورسانس چرخه سلولی
-بررسی برخی از کاربردهای درمانی نور (عکس فعال سازی داروها) روشهای درمانی عکس-دینامیک مهندسی بافت با نور)
- دانش آموزان را به تکنیک های نوری که بر روی مواد بیولوژیکی اعمال می شود ، ترجیح دهید
بررسی اجمالی از روشها و اصول بیوسنسور نوری در نوری اپتوژنتیک
برچسب زدن فلورسنت و مکانیسم رزونانس فلورسنت
انتقال انرژی (FRET) ، FLIM ، FRAP ، FCS: برنامه های کاربردی برای حسگرهای زیستی ، حسگرهای زیستی مبتنی بر رامان
Labelfree: طنین انداز پلاسمون سطح (SPR) و روش موجبر دی الکتریک ، حسگرهای زیستی مبتنی بر حالت های گالری نجوا در میکروسوناتورها
در پایان دوره ، دانش آموز دانش لازم را برای گرفتن برنامه های کاربردی عملی بیوفوتونیک آینده کسب می کرد.