Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

علوم اعصاب پزشکی

علوم اعصاب پزشکی سازمان عملکرد و نوروفیزیولوژی سیستم عصبی مرکزی انسان را بررسی می کند ، در حالی که یک چارچوب عصب شناسی برای درک رفتار انسان فراهم می کند. در این دوره ، شما سازمان سیستم های عصبی مغز و نخاع را کشف خواهید کرد که باعث ایجاد احساسات می شوند ، باعث ایجاد انگیزه در عملکرد بدن می شوند و سیگنال های حسی-حرکتی را با حافظه ، احساسات و قوه های مربوط به شناخت ادغام می کنند. هدف کلی این دوره فراهم آوردن زمینه ای برای درک اختلالات احساس ، عملکرد و شناخت است که همراه با آسیب ، بیماری یا اختلال عملکرد در سیستم عصبی مرکزی است.   این دوره بر اساس دانش به دست آمده از مطالعات قبلی زیست شناسی سلولی و مولکولی ، فیزیولوژی عمومی و آناتومی انسان حاصل خواهد شد ، زیرا ما در درجه اول روی سیستم عصبی مرکزی تمرکز می کنیم.


این دوره آنلاین طراحی شده است که شامل تمام مفاهیم اصلی در فیزیولوژی مغز و اعصاب و نورواناتومی بالینی است که در بیشتر دوره های علوم اعصاب سال اول در دانشکده های پزشکی ارائه می شود. با این حال ، برخی از موضوعات (به عنوان مثال ، روانپزشکی بیولوژیکی) و چندین تجربه یادگیری (به عنوان مثال ، تشریح عملی مغز) وجود دارد 


این دوره شامل شش واحد محتوا است که در 12 هفته سازمان یافته است ، و یک هفته اضافی برای یک آزمون نهایی جامع دارد:

- واحد 1 نورواناتومی (هفته های 1-2). این واحد آناتومی سطح مغز انسان ، ساختار داخلی آن و سازمان کلی سیستم های حسی و حرکتی را در ساقه مغز و نخاع پوشش می دهد.

- واحد 2 سیگنالینگ عصبی (هفته های 3-4). این واحد به مکانیسم های اساسی تحریک پذیری عصبی ، تولید و انتشار سیگنال ، انتقال سیناپسی ، مکانیسم های پس سیناپسی ادغام سیگنال و انعطاف پذیری عصبی می پردازد.

- سیستم های حسی واحد 3 (هفته 5-7). در اینجا ، شما می توانید سازمان و عملکرد کلی سیستم های حسی را یاد بگیرید که به حس خود نسبت به دنیای اطراف ما کمک می کنند: سیستم های حسی جسمی ، حس ادراکی ، بینایی ، شنوایی و تعادل.

- سیستم 4 موتور 4 (هفته های 8-9). در این واحد ، ما سازمان و عملکرد مغز و مکانیسم های ستون فقرات را کنترل می کنیم که بر حرکت بدن حاکم هستند.

- واحد 5 رشد مغز (هفته 10). بعد ، ما توجه خود را به مکانیسم های عصبی زیست شناختی برای ساخت سیستم عصبی در رشد جنینی و در اوایل زندگی پس از تولد معطوف می کنیم. ما همچنین نحوه تغییر مغز را در طول عمر بررسی خواهیم کرد.

- شناخت واحد 6 (هفته های 11-12). این دوره با بررسی سیستم های ارتباط نیمکره های مغزی ، با تأکید بر شبکه های قشر مغز که ادراک ، حافظه و احساسات را در سازماندهی رفتار و برنامه ریزی برای آینده ادغام می کنند ، به پایان می رسد. ما همچنین سیستم های مغزی را برای حفظ هموستاز و تنظیم وضعیت مغز در نظر خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.