Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

قلب و عروق هسته ای

  

این کتاب مفاهیم مرتبط در قلب شناسی هسته ای را شامل می شود و تکنیک های تصویربرداری و داده های بالینی را برای این کار ترکیب می کند. امروزه قلب شناسی هسته ای یک رشته جهانی است که به حوزه وسیع تری از تصویربرداری قلبی عروقی مرتبط است. ترکیبی از جنبه های بالینی (علائم ، داروها ، روشهای قبلی قلب) ، آزمایشات جانبی و تصاویر هسته ای برای تصمیم گیری در عمل بالینی کلیدی است. بنابراین ، کتابی در این زمینه برای ارائه نتایج بهتر برای بیماران قلبی ضروری است.


این فصلها شامل طیف وسیعی از موضوعات در زمینه قلب و عروق جاری است ، مانند بیماران سرپایی ، بیماران در شرایط اورژانس ، بیماران پس از عمل های پیچیده قلبی و بیماران در طول و بعد از استفاده از درمان های سرطانی که به طور بالقوه برای قلب سمی هستند (قلب و سرطان شناسی) ) به این ترتیب ، سناریوهای بالینی متعددی نیز ارائه می شود: بیماران مشکوک به بیماری عروق کرونر ، بیماران مبتلا به نارسایی قلبی با منشاء ناشناخته ، بیماران با درد حاد قفسه سینه در بخش اورژانس ، بیماران مشکوک به آمبولی ریه ، بیماران مبتلا به عوارض دستگاه کمکی بطن چپ ، و غیره ، این کتاب روش ها و تکنیک های قلب و عروق هسته ای را توصیف می کند ، علائم و سناریوهای اصلی بالینی برای هر روش را مورد بحث قرار می دهد ، پیشرفت های فناوری جدید در این زمینه (یادگیری ماشین و ابزارهای هوش مصنوعی) را ارائه می دهد ، و بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19) را ذکر می کند. ) پاندمی.


این کتاب با توجه به گستردگی آن ، راهنما و فیلم های ارزشمندی را برای متخصصان مختلف پزشکی ، به ویژه متخصصان قلب و پزشکان هسته ای ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.