Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

ملزومات فیزیک پزشکی هسته ای ، ابزار دقیق و زیست شناسی تابشی

  

شرح

ویرایش جدید مقدمه عالی مفاهیم اولیه و ابزار پزشکی هسته ای ، شامل تصاویر و نمونه های کاربردی متعدد با کیفیت بالا


ملزومات فیزیک پزشکی هسته ای ، ابزار دقیق و زیست شناسی تشعشعی مقدمه ای فشرده و بسیار مصور در مفاهیم فیزیک و مهندسی بنیادی مرتبط با پزشکی هسته ای ارائه می دهد. این کتاب که به تدریج از اصول اولیه به مباحث پیشرفته تر می رود ، راهنمای روشنی در زمینه فیزیک اولیه مربوط به پزشکی هسته ای ، تصویربرداری با دوربین گاما و بازسازی تصویر ، توموگرافی کامپیوتری اشعه ایکس ، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی ، درمان رادیودارو ، دوزیمتری اشعه و ایمنی ، کنترل کیفیت ارائه می دهد. ، فناوری اطلاعات و موارد دیگر. در سرتاسر متن ، نمونه های فراوانی کاربرد پزشکی هسته ای را در دنیای واقعی نشان می دهد.


این ویرایش چهارم جدید دارای محتوای کاملاً بازبینی شده در سرتاسر آن است ، از جمله فصل های جدید در زمینه فیزیک و ابزار اولیه MRI و همچنین درمان رادیودارو. بحث های گسترده ای در مورد فناوری های پزشکی هسته ای فعلی از جمله توموگرافی گسیل پوزیترون (PET) و توموگرافی کامپیوتری انتشار تک فوتونی (SPECT) و همچنین پوشش به روز سیستم های اسکن ترکیبی SPECT-CT ، PET-CT با مقدمه وجود دارد. به سیستم های ترکیبی PET-MRI این کتاب برای هر کسی که وارد حوزه پزشکی هسته ای می شود ، ضروری است:


شامل فصلهای مقدماتی در مورد ساختار اتمی مربوطه ، روشهای تولید رادیونوکلئیدها و تعامل تابش با ماده

عملکرد اساسی اجزای آشکارسازهای پاشش و غیرسینتیلاسیون را توضیح می دهد

جزئیات کسب و پردازش تصویر برای دوربینهای گاما مسطح و SPECT و اسکنرهای PET ، و کسب و پردازش برای اسکنرهای CT و MRI را معرفی می کند

در مورد تصویربرداری و ارتباطات دیجیتال در پزشکی (DICOM) و سیستم های آرشیو و ارتباطات تصاویر (PACs) بحث می کند

شامل فصل جدیدی در زمینه تصویربرداری و درمان theranostics رادیودارویی است

شامل پوشش جدید رویه های کنترل کیفیت و فصل های به روز شده در مورد اقدامات ایمنی تابش ، بیولوژی تابش و مدیریت قربانیان تصادفات تابشی

ملزومات فیزیک پزشکی هسته ای ، ابزار دقیق و زیست شناسی پرتویی برای همه ساکنان ، همکاران ، کارآموزان و دانشجویان پزشکی هسته ای ضروری است و یک مرجع سریع ارزشمند برای رادیولوژیست ها و پزشکان و متخصصان فناوری هسته ای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.