Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تکنیک های لیزر در چشم پزشکی

تکنیک های لیزر در چشم پزشکی

راهنمای درمان های YAG و لیزر فتوترمال در کلینیک


  توضیحات کتاب

این یک راهنمای عملی برای استفاده از لیزر در کلینیک چشم است و شامل تمام لیزرهای معمولی است که برای طیف وسیعی از شرایط چشمی انجام می شود. از تصاویر متعددی از عکس های فوندوس واقعی، تصاویر FFA، تصاویر OCT و تصاویر اصلاح شده دیجیتالی شبکیه برای ساده کردن یادگیری اصول فیزیک و فیزیولوژی لیزر، ایمنی لیزر و مروری بر انواع لیزرهای چشمی در حال حاضر استفاده می کند. این روش‌های لیزر را استاندارد می‌کند و به عنوان یک راهنمای مرجع برای کارآموزان چشم پزشکی عمل می‌کند که تکنیکی را می‌آموزند که می‌تواند به عمل بالینی آنها منتقل شود. این کتاب درک لیزرهای چشمی را ساده می کند و به سؤالات رایج در مورد چگونگی و چرایی انجام کارها پاسخ می دهد.


ویژگی های کلیدی


• بر لیزر Nd-YAG، لیزر در گلوکوم و لیزرهای فتوترمال برای آسیب شناسی شبکیه، با وضوح تکنیک ها و مرواریدها در برخورد با مسائل رایج مرتبط با لیزر که با تجربه به دست می آیند، تأکید دارد.

• محتوایی را در قالب پرسش و پاسخ ارائه می‌کند که به عنوان یک درس از مربی به کارآموز ایده‌آل است و به تمام شبهات و سوالات مرتبط با لیزر که ممکن است یک کارآموز داشته باشد پاسخ می‌دهد و به یادگیری و پیشرفت آنها در انجام لیزرها به صورت ایمن و مستقل کمک می‌کند.

• از تصاویر اصلاح شده دیجیتالی با نقاط گلوله و جعبه های متن مرجع استفاده می کند، که محتوا را کاربر پسند و قابل درک می کند.


فهرست مطالب



درباره نویسنده


واژه نامه


مقدمه


بخش 1: اصول اولیه لیزر


بخش 2: لیزر YAG


بخش 3: لیزر در گلوکوم


بخش 4: لیزرهای فتوترمال


بخش 5: رویکرد به بیماری عروق شبکیه




فهرست مطالب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.