Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

با لیزر جوانسازی «تریا» بیشتر آشنا شوید

  


امروزه جوانسازی پوست به یکی از مهمترین مراقبت های فردی تبدیل شده است و یکی از پرطرفدار ترین اقداماتی است که افراد در سطح جهان انجام میدهند. می توان یکی از علت های آن را تاثیر پوست بر زیبایی افراد در نظر گرفت. پوست هر فرد بیشترین سطح از بدن افراد است و بیشتر دید را دارد. در نتیجه زیبایی و جوان بودن آن بسیار مهم است.

راه های زیادی برای جوانسازی پوست به خصوص در ناحیه صورت وجود دارد. این روش ها علاوه بر جوانسازی پوست و جلوگیری از روند پیری پوست، می تواند نقایص پوست را نیز برطرف نماید. لیزر جوانسازی تریا یکی از این روش هاست که در ادامه به آن می پردازیم.


در واقع نسل جدید لیزر فرکشنال است که با وجود داشتن تمامی مزایای لیزرهای قدیمی و بلکه بیشتر از آن، عوارض آنها را ندارد.

قدیمی ترین تکنولوژی این نسل، لیزر CO2 ، بیش از دو دهه بود که به عنوان بهترین روش برای درمان چروک ها، لک ها و حفره های پوست استفاده میشد. این روش با وجود نتایج مثبت و درصد بالای موفقیت در نتیجه دهی، به علت طولانی بودن دوره نقاهت که تا 6 ماه بعد از لیزر کردن ادامه داشت و بخاطر 2هفته پانسمان، عملا مشکلات زیادی در پی داشت. لذا در نهایت چندان استقبال خوبی چه از طرف پزشک و خصوصا بیماران از این نوع لیزر نشد.

پس از آن لیزر فرکشنال CO2  به بازار آمد که در آن ستون هایی از نور لیزر با شعاع هایی بسیار نازک در حد میکرون بر پوست تابیده میشد. از آنجاییکه روش درمانی لیزر فرکشنال CO2 مدت زمان مورد نیاز برای ترمیم پوست پس از انجام لیزر به دو هفته کاهش یافته بود، لیزر فرکشنال محبوبیت بیشتری نسبت به نسل پیشین خود پیدا کرد و به سرعت جای لیزر قبلی را گرفت، لکن پوست فرد همچنان تا یک هفته دارای دلمه های زخم بوده و تا یک ماه سرخ باقی می‌ماند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.