Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

استراتژی برای نوشتن مقاله

  

استراتژی برای نوشتن مقاله :


ساختار مقاله :


نوشتن یک مقاله علمی به معنای ایجاد مجموعه ای از ایده ها به یک استدلال است. از آنجا که مقالات اساسا خطی هستند، آنها یک ایده را در یک زمان ارائه می دهند؛ آنها باید ایده های خود را به ترتیب بیان کنند که برای خواننده بیشتر منطقی است. مقاله موفق ساختن به معنای حضور در منطق خواننده است.


تمرکز چنین مقاله ساختار آن را پیش بینی می کند. این به خوانندگان اطلاعات نیاز دارد تا بدانند و نظم که نیاز به دریافت آن دارند. بنابراین ساختار مقاله شما لزوما برای ادعای اصلی شما در حال ساخت است. اگرچه دستورالعمل هایی برای ساخت برخی از مقالات کلاسیک خاص (به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل تطبیقی) وجود دارد، هیچ فرمولی وجود ندارد.



پاسخ به پرسش ها: بخش هایی از مقاله :


یک مقاله معمول شامل انواع مختلفی از اطلاعات است، که اغلب در بخش یا بخش های تخصصی قرار دارد. حتی مقالات کوتاه چندین عملیات مختلف را انجام می دهند: معرفی بحث، تجزیه و تحلیل داده ها، بالا بردن مخالفت ها، نتیجه گیری. معرفی و نتیجه گیری مکان های ثابت، اما قطعات دیگر نمی کنند. برای مثال، ممکن است Counterargument در یک پاراگراف به عنوان یک بخش آزاد به عنوان بخشی از آغاز یا قبل از پایان ظاهر شود. مقدمه ماده (زمینه تاریخی یا اطلاعات زندگینامه، خلاصه ای از نظریه یا انتقاد مربوطه، تعریف یک واژه کلیدی) اغلب در ابتدای مقاله بین مقدمه و بخش تحلیلی اول ظاهر می شود، اما ممکن است در ابتدای مقاله نیز ظاهر شود بخش خاصی که مربوط به آن است.


نقشه برداری یک مقاله :


تدوین مقاله شما با توجه به منطق خواننده به معنی بررسی پایان نامه شما و پیش بینی آنچه خواننده نیاز دارد بداند و در چه مرحله ای، به منظور درک و متقاعد شدن استدلال خود را به عنوان آن را آشکار است. ساده ترین راه این کار این است که ایده های مقاله را از طریق یک روایت نوشته شده به نقشه بسپارید. چنین حساب کاربری یک پیشینه اولیه ای از ایده های شما را به شما ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا در هر نوبت نیازهای خواننده در درک ایده های خود به خود یادآوری کنید.



و ... ادامه دارد .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.