Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

چطور یک مقاله بنویسید !

  

در طول تحصیلات دانشگاهی شما اغلب خواسته می شود که مقالات خود را بنویسید. ممکن است مجبور باشید برای یک مقطع کارشناسی برای کلاس کار کنید، یک مقاله درسی بنویسید یا مقالاتی برای پذیرش کالج ارسال کنید. این مقاله به شما نحوه نوشتن و تجدید نظر در تمام انواع مقالات را نشان می دهد. سپس، ما چگونگی نوشتن روایت، مقاله های متقاعد کننده و تفسیری را بررسی خواهیم کرد. برای یادگیری نحوه نوشتن مقالات مانند یک متخصص، بخوانید .


1_ موضوع را بررسی کنید این مقاله مخصوصا اگر مقاله شما یک مقاله پژوهشی باشد بسیار مهم است. به صورت آنلاین بروید، به کتابخانه بروید، پایگاه داده دانشگاهی را جستجو کنید یا روزنامه بخوانید. شما همچنین می توانید از یک کتابدار مرجع بخواهید.


2_تجزیه و تحلیل مقالات به خوبی نوشته شده است.


3_ایده های خود را به مغز بیاموزید. مسلما شما می توانید از استدلال های دیگران برای پشتیبان گیری از آنچه که می خواهید بگوید استفاده کنید. با این حال، شما نیاز دارید که چرخش اصلی خود را بر روی موضوع قرار دهید تا آن را به طور منحصر به فرد ترسیم کنید.

لیست ایده ها را ایجاد کنید. شما همچنین می توانید نقشه ذهن را امتحان کنید.

وقت خود را بردار به محله یا پارک محلی بروید و در مورد موضوع خود فکر کنید. برای ایده هایی که برای شما کم کم از آنها انتظار می رود آماده باشید.


4_به ایده هایی که تولید کرده اید نگاه کنید. یکی از سه ایده قوی خود را که از موضوع شما پشتیبانی می کند، انتخاب کنید. شما باید قادر به حمایت از این ایده ها با شواهد از تحقیقات خود باشید.


5_مقاله خود را برنامه ریزی کنید نگاهی به افکار که شما به طرز باور نکردنی و جمع آوری آنها را به یک طرح کلی. برای ایده های اصلی خود یک جمله را بنویسید. 


6_متن مقاله خود را بنویسید. 


7_با عنوان و مقدمه ای جذاب وارد شوید عنوان و مقدمه شما باعث می شود مردم بخواهند مقاله شما را بخوانند .


8_پایان مقاله شما نقاط خود را خلاصه کنید و راه هایی را بیان کنید که در آن نتیجه گیری شما به معنای وسیع تر می تواند مورد توجه قرار گیرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.