Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

ابزار نوری در زیست شناسی و پزشکی

  

اپتیک یک علم است که دامنه بسیار وسیع را پوشش می دهد و در حال رشد بدون درگیر است. این امکان توسعه تعداد قابل توجهی از ابزارها را فراهم کرده است، جزء یا روش نوری که اغلب بخش مهمی از سیستم های رسمی است. این کتاب نشان می دهد که چگونه پدیده های جسمی نوری مانند لیزر - اساس ابزار اندازه گیری - در زمینه های زیست شناسی و پزشکی درگیر هستند.


اپتیک در ابزارها: کاربردها در سیستم های اندازه گیری دقیق و بیولوژیکی پزشکی با استفاده از روش های نوری در مرئی و مادون قرمز نزدیک، و همچنین کاربرد آنها در زیست شناسی و پزشکی، از طریق بررسی میکروسکوپ اسکن لیزر پاپوکال، اساس ابزار انجام شده در بیولوژیکی و تحلیلی پزشکی امروز و جریان سیوتومتری، وسیله ای است که با سرعت بالا پارامترهای یک سلول را در مقابل یک یا چند پرتو لیزر اندازه گیری می کند.


نویسندگان همچنین در مورد توموگرافی انسجام نوری (OCT)، که یک روش تصویربرداری نوری با استفاده از نور مادون قرمز غیر تماس است، استفاده از درمانی لیزرها، جایی که برای تجزیه و تحلیل و مراقبت استفاده می شوند، و همچنین نقش عمده ای از انتشار پلاسمون در زمینه علوم زیستی از طریق تحولات سازمانی، با تمرکز بر گسترش پلاسمون های سطح (PSP) و پلاسمون های موضعی (LP) است . 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.