Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

زیست شناسی چیست؟

  

زیست شناسی چیست؟


زیست شناسی مطالعه آرایش گیاهان زنده است، هدف آنها و شرایطی است که زندگی را پشتیبانی می کند با این حال پیچیدگی علم زندگی فراتر از چیزی است که می توان آن را فقط در چند جمله شرح داد. زیست شناسان می توانند در بیش از 50 زیرمجموعه در این بخش از تحقیقات علمی تخصص داشته باشند. در مورد زمینه های زیست شناسی در اینجا بیشتر بدانید.


زمینه های زیست شناسی :


یک متخصص زیست شناسی در دسترس بودن گزینه هایی است که می توانند انتخاب کنند به عنوان زمینه تخصصشان. طبقه بندی همیشه برای دانشمندان منجر به بخش تقسیم بندی علوم در رشته های خاص شده است. زمینه های تخصصی اغلب مسیرها را با سایر رشته های مشابه پی می گیرند که به طور خاص در وابستگی متقابل گیاه شناسی و اندومولوژیک دیده می شود.


زیست شناسی سلولی :


هنگام مطالعه زیست شناسی، تنها مبنایی برای شروع از مبانی و حرکت به ارگانیزم های پیچیده و سیستم هایی که از اشکال زندگی پشتیبانی می کنند، منطقی است. اساسی ترین عنصر این رشته علم با بررسی زیست شناسی سلولی که شامل اجزای تشکیل دهنده یک سلول همراه با ارگانیزم های تک سلولی است، آغاز می شود. میکروب شناسی یکی از تخصص هایی است که بر ارگانیسم هایی که فقط از طریق میکروسکوپ قابل مشاهده هستند، تمرکز می کند.


زیست شناسی مولکولی :


بعدا مهم است که بدانیم چگونه سلولها با یکدیگر کار می کنند تا سیستم های بزرگتری را تشکیل دهند. این به عنوان زیست شناسی مولکولی شناخته می شود. این منطقه اسیدهای نوکلئیک، DNA، RNA، برنامه نویسی ژنتیکی و سیستم های ارگانسی که در حفظ حیات ضروری هستند مورد بررسی قرار می گیرد. اسیدهای نوکلئیک بسیاری از آنچه که در فرآیند رشد و تکامل موجودات زنده لازم است، انرژی می دهد. RNA پیام را به سلول های دیگر بر روی آنچه که برای بدن تولید می کند را انتقال می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.