Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

یک قدم تا موفقیت

  

بازم یه شنبه جدید و یه هفته جدید شروع شد :)

برای شروع یک فعالیت جدید و شروع کارها هیچ وقت دیر نیست اما ما اغلب عادت کرده ایم آن را به شروع هفته یا شنبه موکول کنیم امروز همان روز است پس بیایید شروع کنیم:

برای یک شروع خوب هیچ وقت دیر نیست . یادتان هست که چند کار را به فردا و اول هفته موکول کرده ایم. امروز همان روز است پس بهتر است دست به کار شویم.

 

برای شروع یه هفته عالی باید یه سری کارها رو انجام بدیم تا بتونیم در کارهامون به موفقیت که می خوایم برسیم

اول : باید برنامه ریزی کنیم

یک دفتر چه تهیه کنید و اولویت های هفته را در آن یادداشت کنید هر کاری که انجام شد و یا هرقرار ملاقاتی را که انجام دادید به اصطلاح تیک بزنید تا مطمئن بشیم چیزی از قلم نیفتاده است.

دوم : وقت بگذاریم

برای انجام هر کار ساعتی را تعیین کنید و برآورد کنید آن مسئولیت یا کارها چقدر طول می کشه به این ترتیب خودمان را موظف میکنیم در اسرع وقت به انجام امور بپردازیم.

سوم : مشورت کنیم

قبل از انجام هر اقدام حساسی که احساس می کنیم چندین راهکار مختلف برای تحقق آن وجود داره بایک متخصص مشورت کنیم به این ترتیب از اتلاف وقت و انرژی پیش گیری میکنیم.

چهار: عمل کنید

بسیاری از ما عادت کرده ایم ایده های خوب و مبتکرانه را به خاطر ترس از نتیجه در جایی از ذهنمان ذخیره کنیم اما آنجا به هیچ کارمان نخواهد آمد مگر اینکه سعی کنیم آنها را تجربه کنیم.

پنج: مثبت اندیش باشیم

برای موفقیت در شروع یک هفته کاری نگاه مثبت و پر انرژی به کار ها و آنچه پیش رو داریم می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و بعضا سالها مارا به جلو ببرد.

شش: دگرخواه باشید

این به این معناست که از خودخواهی پرهیز کنیم و تلاش کنیم در شادی ها و موفقیت ها دیگران را هم دخیل کنیم به اصطلاح در محیط کار همیشه به فکر این نباشید که خودتان گل بزنید هر از چند گاهی به فکر این باشیم که پاس گل هم بدهیم این کار نه تنها محبوبیت شما را در محیط کار افزایش می دهد بلکه انرژی خودتان را چند برابر می کند.

گاهی کمک کردن به دیگران از موفقیت خودمان لذت بخش تر است.

هفت :خطاپذیر باشید

وقتی کار اشتباهی انجام دادیم بدون بهانه آن را بپذیریم و اگر لازم دیدیم عذر خواهی کنیم گاهی تعصب بیش از حد به روی یک ایده یا تصمیم باعث می شود که کل ماهیت کارتان به زیر سوال برود.باید بپذیریم که همه ما انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم.

البته استراحت و تفریح را فراموش نکنیم

علاوه بر انجام کار های محوله وقتی را برای تفریح استراحت و گذراندن زمان در کنار عزیزانمان اختصاص دهید این زمان ها انرژی ما را در سطح شگفت انگیزی افزایش خواهند داد.

 

امیدوارم از همین حالا از زمین و زمان برایتان خوشبختی ببارد و نیروی عظیم عششق همراهتان باشد تا همه کارها به بهترین شکل ممکن پیش برود...

هفته ای پر از لبخند و مهربانی برایتان آرزومندم....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.