Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تحقیقات در فیزیک بیولوژیکی

  

منافع تحقیق اولیه به بیوفیزیک شنوایی مربوط می شود، عمدتا در زمینه چگونگی انتقال صدا از طریق گوش به عصبی عصبی که به مغز منتقل می شود. به طرز قابل توجهی، به نوعی در فرایند آشکارساز حساس، گوش (سالم) تولید می کند و پس از آن صداها را می دهد که می توانند بدون استفاده از یک میکروفون حساس غیر مجاز شناسایی شوند. این صداهای شناخته شده به عنوان انتشارات otoacoustic (OAEs)، بسیاری از جنبه های عملکرد درونی گوش را نشان می دهند و همچنین دارای بسیاری از برنامه های کاربردی ترجمه شده (مانند شنوایی بالینی) هستند.


Cryomicroscopy الکترون (Cryo-EM) و استفاده از آن در مطالعه ساختار و عملکرد بیومولکول ها، به ویژه پروتئین ها و ویروس ها، مطالعه می شود. گروه او روش هایی را از بینایی کامپیوتری و یادگیری ماشین برای استخراج اطلاعات و مطالعه ساختار قطع شده اتم این مولکول ها اعمال می کند.



تحقیق بر روی سنتز و مونتاژ نانومواد در ساختارهای 3D و 2D برای ایجاد خواص نوری، الکتریکی و شیمیایی جدید برای کاربردهای حسگر و خورشید تمرکز دارد. به ویژه ما علاقه مند به توسعه سیستم های حسگر نور است که دارای حساسیت بالا و انتخابی برای تشخیص هدف حتی در رسانه های پیچیده است. ما همچنین علاقه مند به سازماندهی نانومواد مختلف به ساختار سلسله مراتبی فوتونیک برای افزایش فرآیند تبدیل انرژی خورشیدی هستیم. از طریق جمع آوری استراتژیک مواد و مشخصه های فیزیکی گسترده، ما انتظار داریم که قابلیت های هم افزایی ایجاد کنیم که می تواند طرح های جدید سیستم های حسگر و دستگاه های فتوولتائیک را باز کند.



سیستم های تصویربرداری الهام گرفته از بیولوژیکی، از جمله: سیستم های سنسور توزیع شده براساس چشم حشرات و عنکبوت؛ سوسن سنسور، ابرها و "گرد و غبار هوشمند"، بر اساس مستعمرات مورچه و مدارس ماهی؛ طراحی حسگر یکپارچه با کارایی بالا؛ روش پردازش تصویر بر روی تراشه؛ مدل سازی و شبیه سازی دستگاه نیمه هادی؛ و طراحی و تولید تحمل تابش.

مطالعات بیوشیمی پروتئین، پویایی پروتئین، NMR بیوفیزیک، پروتئین تاشو و میکرو فلوئیدیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.