Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

ثبت نام دوره‌های آموزشی تابستانه واحد علوم و تحقیقات آغاز شد

  ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت که در رویداد «تابستان باز» واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود، آغاز شد.


متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، می‌توانند از طریق سامانه آموزش تخصصی کوتاه مدت به نشانی http://training.srbiau.ac.ir/ اقدام به ثبت‌نام کنند.

فهرست دوره‌های آموزشی کوتاه مدت واحد علوم و تحقیقات در تابستان ۹۷ به همراه زمان دقیق برگزاری، میزان ساعات، اساتید دوره، دانشکده برگزارکننده و ظرفیت هر دوره از طریق لینک http://srbiau.ac.ir/fa/news/9816 قابل دسترس است.

بیش از ۱۰۰ دوره ویژه آموزش نرم‌افزارهای تخصصی مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران گروه‌های تخصصی و رشته‌های دانشگاهی با ظرفیت بالغ بر ۲ هزار نفر در برنامه تابستانه واحد علوم و تحقیقات توسط اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های پروپوزال‌نویسی، مقاله‌نویسی، نگارش رساله و پایان‌نامه، جستجو در پایگاه‌های اطلاعات و آشنایی با ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی از دیگر دوره‌های آموزشی تابستانه واحد علوم و تحقیقات است که در قالب رویداد «تابستان باز» این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در تابستان ۹۷ دوازده دانشکده واحد علوم و تحقیقات کارگاه‌های معرفی کاربرد علوم و دوره‌های تخصصی عملی و کاربردی برگزار می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.