Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

دانشگاه علامه میزبان نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی


دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و دانشگاه "گریفیت" استرالیا،روز 26 تیر ماه نشست آموزشی «توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی» را برگزار می‌کند.

  

محمود ضیایی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی نشست آموزشی «توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی»، ضمن اعلام این مطلب و با بیان اینکه شناخت شکاف موجود میان مبانی نظری و واقعیت های عملی موجب می‌شود تا مدیران و برنامه‌ریزان صنعت گردشگری طرح‌های کاربردی و موثرتری برای تحقق توسعه پایدار گردشگری کشور ارائه کنند، افزود: این نشست فرصتی را فراهم می‌کند تا شرکت کنندگان با مهارت‌های پیمایش میدانی از جمله شیوه جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده هدفمند و نیز چالش های مدیریتی توسعه اندیشیده نشده گردشگری بیشتر آشنا شوند.

ضیایی، مدیریت جاذبه، زیرساخت، بازاریابی، منابع انسانی و سازمان را از اهم محورهای آموزشی نشست توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه گریفیت کشور استرالیا تجربه خوبی در پیاده سازی طرح های کارآفرینی و تحقق توسعه پایدار دارد که این همایش میتواند موجب انتقال دانش و تجربه به مدیران، فعالان و دانشجویان شود.

این استاد گردشگری ادامه داد : انتظار می‌رود در فرصتی که این کارگاه برای شنیدن چالش های مدیریتی از زبان مسئولین و مدیران اجرایی این مقصدها پدید می‌آورد دانشجویان به درک ملموس‌تر و واقعی‌تری از چالش‌های توسعه گردشگری در زمان اجراء برسند.

دبیر علمی نشست آموزشی «توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی» در پایان خاطرنشان کرد: در بخش اکوتوریسم این نشست، مهارت‌های کمپینگ، آشنایی با اکوسیستم های جنگلی و کوهستانی و مدیریت گردشگری در مناطق تحت حفاظت آموزش داده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.