Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزر جراحی و بافت دندانی سخت

  

برش بافت سخت دندانی در طی مراحل ترمیم، خواسته های قابل توجهی را در مورد توانایی انتخاب بافت نابجا بیمار، به دست آوردن شکل کلی و حفظ فرم و حفظ یکپارچگی حمایت از بافت دندان بدون تضعیف ساختاری، ارائه می دهد. علاوه بر این، الزام برای حفظ بافت سالم و جلوگیری از شکست بیشتر از ترمیم، انتخاب ابزار دقیق و تکنیک بالینی را به عنوان عوامل اصلی برای جراح دندان ارائه می دهد. تلاش برای یک روش درمان جایگزین برای توربین معمولی دندان، عمدتا مبتنی بر بیمار بوده است و منجر به توسعه دستگاه های مختلف مکانیکی و شیمیایی شده است. بررسی ادبیات تأثیرات مثبت دستگاه های لیزر فعلی را تأیید کرده است. با این وجود utopian، شواهد اضافی برای حمایت از توسعه لیزرهای پالسی ultra-short (nano- و femto-second) که پایدار در استفاده و تجاری هستند، برای تحویل بهتر بافت سخت با خطر کمتر آسیب های حرارتی اضافی وجود دارد. در این مقاله تعامل انرژی لیزر با بافت های سخت دندان و استخوان و ادغام طول موج های جاری لیزر در دندانپزشکی ترمیم و جراحی بررسی می شود.


لیزر ها برای تهیه بالینی حفره های ترمیم کننده و همچنین درد در ارتباط با دندانپزشکی محافظه کار مورد حمایت قرار گرفته اند.


تمام بافت های خوراکی دهان را می توان با انرژی لیزر کاهش داد.


دقت، حفظ بافت سالم و کنترل افزایش دما، نشانه استفاده درست از لیزر در بافت سخت است.


توسعه تکنیک های پیشگیرانه برای رفع زخم های اولیه زخم ممکن است از استفاده گسترده تر از لیزر در دندانپزشکی ترمیم استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.