Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اندازه گیری پرتو لیزر

  

در جدول 1، حداقل قطر پرتوهای محاسبه شده در یک فرکانس پالس داده شده برای هر یک از اندازه درام و برای تعداد دلخواه پالس در هر پروفایل فهرست شده است. هر پالس بیشتر در هر پروفایل، دقیق تر اندازه گیری است که احتمال دارد. این فرمول نسبتا ساده است. با توجه به زاویه 45 درجه شکاف به جهت چرخش، سرعت واقعی شکاف ها سرعت درام تقسیم بر ریشه مربع دو است.


لیزر سوئیچ Q


نوع دیگری از محیط پالس که در محیط پالسی کیلوهرتز عمل می کند، لیزر Q-switched است. اینها از پالس برای افزایش، به جای کاهش، قدرت موثر خود استفاده می کنند. از آنجا که قدرت لیزر به یک پالس کوتاه متمرکز می شود، قدرت پیک هر پالس افزایش می یابد در حالی که حفظ یک قدرت متوسط پایین. برای اندازه گیری این لیزر، یک رابطه ریاضی از نرخ نبض به قطر پرتو اعمال می شود، اما یک عارضه اضافی وجود دارد؛ حداکثر توان پالسها ممکن است از آستانه آسیب نانو اسکن بالاتر باشد، هر چند که قدرت متوسط در فضای عملیاتی باقی می ماند.



پرتوهای CW به عنوان قدرت (P) در وات اندازه گیری می شوند؛ پرتوهای پالس به عنوان انرژی (E) در جول. بنابراین لازم است که انرژی پرتو (Epulse) را درک کنیم تا مشخص شود که پرتو بدون تیره می تواند با NanoScan مستقیما اندازه گیری شود.


بنابراین پرتو با توان متوسط 300 وات با فرکانس پالس 8 کیلوهرتز انرژی زیر را دارد:




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.