Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

درس بیوفوتونیک

1. تلسکوپ مولکولی: پس از شرح مختصری از دوگانگی موج موج، ما بر روی اصول فلورسانس و طیف سنجی رامان تمرکز می کنیم و چگونه می توانیم این روش ها را برای توضیح اطلاعات شیمیایی در سلول های زنده استفاده کنیم. علاوه بر این، کاربرد این روش ها در نمونه های بافت و در سطح ارگانیسم مورد بحث قرار خواهد گرفت.

  

2. میکروسکوپ نوری: این ماژول دارای اصول تصویربرداری (عمومی و همپوشانی) با تأکید ویژه بر کشف مقیاس و سازه های مهم زیست شناختی است. تجزیه و تحلیل میکرو شیمیایی و تقویت جزئیات ساختاری نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


3. تصویربرداری اسپکتروسکوپی: با ترکیب ایده هایی از دو ماژول اول، ایده هایی را که در پشت توضیح همزمان اطلاعات ریز ساختاری و بیوشیمیایی قرار دارند، کشف می کنیم. بخش قابل توجهی از بحث بر روی معماری خبرنگاران هدفمند مولکولی برای تصویربرداری سلولی و in vivo و توسعه آزمایشات با توانایی بالا تمرکز خواهد کرد.


4. روشهای عددی در تجزیه و تحلیل طیفی (شیمیایی) و پردازش تصویر: ما در مورد روشهای عددی پایه با هدف بررسی رویکرد بهینه برای استخراج اطلاعات از مجموعه داده های هیپرپرترول و همکاری روشهای تصویربرداری چندگانه برای کشف اطلاعات ساختاری و / یا شیمیایی غالبا بحث خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.