Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

خواص اولیه جریان الکتریکی


برای معرفی ایده الکترونی پوسته

برای معرفی ایده ات اتم

برای معرفی ایده یون ها به اتم های اتمی

برای معرفی ایده Amperage به عنوان Current آمپر در جریان

برای معرفی ایده یونها در جهت خاص به عنوان جریان یونی حرکت می کند

برای معرفی ایده Voltage به عنوان EMF ولتاژ در جریان 

برای معرفی ایده Capacitance ظرفیت

  


گرچه الکتریسیته در انواع مختلف آن یک موضوع جالب است، به راستی خود، ایده این دوره این است که شما را به اندازه کافی از درک اینکه چگونه برق در نورون کار می کند تا بتواند از فرصت های آموزشی پیشرفته تر استفاده کند، به شما نشان می دهد. به این ترتیب ما به استفاده های پیشرفته از برق یا الکترونیک نمی رویم، در عوض ما مبانی را پوشش خواهیم داد و سپس از رویکرد عادی به الکتریسیته برای معرفی مفاهیم مورد نیاز برای درک نحوه کارکرد برق در عصب ها استفاده می کنیم.



در قلب برق و الکترونیک، و حتی پتانسیل های عصبی، ذاتا ذاتا زیر اتمی به نام الکترون است. الکترون به طور منفی شارژ می شود و هسته اتم را در حدود سرعت نور می چرخاند. این نیرو توسط نیروی الکتریکی ضعیف نگهداری می شود که به نوبه خود باعث جذب بار بین الکترون الکترون و پروتون های سنگین تر است که با نوترون ها هسته اتم را تشکیل می دهند. تصور می شود که الکتریسیته زمانی اتفاق می افتد که الکترونها از اتم آزاد شوند و به طور معمول بخشی از آن باشند و در میان اتم های دیگر در یک خوشه قرار بگیرند.


از آنجایی که الکترونها می توانند از اتمهای اصلی خود دور شوند و از اتم های دیگر جذب شوند، اتم هایی که دارای الکترون های بیشتر از حد طبیعی هستند، به صورت منفی شارژ می شوند و اتم هایی که دارای الکترون های کمتر از حد طبیعی هستند، به طور مثبت باقی می مانند. از آنجایی که جریان الکتریسیته در جهت کمترین پتانسیل جریان دارد، اتم هایی که به طور منفی شارژ می شوند، الکترون های آنها را به اتم هایی که به صورت مثبت شارژ می کنند تخلیه می کنند، اگر اتم های مداخله اجازه انتقال الکترون ها را بدهند. ما می گوییم که الکترون ها از بار منفی به جریان مثبت جریان می یابند، احتمالا از آنجا که نظریه اصلی این بود که برق نوعی مایع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.