Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

سیستم های لیزر برای جواهرات

جوش جواهر، جواهر و حکاکی و برش طلا و جواهر :


جواهر سازان و خرده فروشان امروز طیف وسیعی از فن آوری های جدید را در اختیار دارند تا بتوانند توانایی خود را برای ارائه بالاترین کیفیت، ارتقاء و خدمات به مشتریان خود افزایش دهند. یکی از سریعترین فن آوری های در حال رشد استفاده از سیستم های لیزر برای جواهرات به عنوان جایگزین برای روش های سنتی جوشکاری، حکاکی و برش فلزات است.

  

جوشکاری لیزر در طلا و جواهر


جوشکاری لیزر اجازه می دهد فلزات گرانبها و بسیاری از آلیاژهای دیگر بدون استفاده از لحیم یا مشعل به یکدیگر متصل شوند. جوش های لیزری حتی در مناطقی که دسترسی به تکنولوژی های اتصال سنتی دشوار است، قوی هستند. به طور کلی اگر شما می توانید مشترک را ببینید - می توان آن را لیزر جوش داده شده است. جوشکاران لیزر تبدیل به یک ابزار لازم برای جواهرسازان انجام تعمیرات جواهرات و همچنین کمک به طرح های طلا و جواهر که به راحتی قبل از این فن آوری تولید نمی شود.


لیزر حکاکی جواهرات


مارک لیزری و / یا حکاکی لیزری جایگزین روش های حکاکی سنتی مانند: حکاکی مکانیکی، چاپ پد، مهر زنی و اچینگ شیمیایی است. 


برش لیزری در طلا و جواهر


برش لیزری فلزات گرانبها، تولیدکنندگان طلا و جواهر را قادر می سازد تا اجزای پیچیده را با بالاترین دقت در هر دو دسته بزرگ و کوچک برای تولید صرفه جویی در زمان و پول در روند تولید کنند. سیستم لیزر تقریبا تمام آلیاژهای فلز معمولی که از جمله فلزات گرانبها با کیفیت عالی برش در طرح های خوب و فیلیجین تقسیم می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.