Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بیوفوتونیک

  

اطلاعات بیوفوتونیکی که در هر جنبه ای در سرتاسر جهان در حال جلب توجه به مراقبت کیفیت مراقبت های بهداشتی بوده است. 

بیوفوتونیک به معنی توسعه و تکرار چندین تکنیک نوری شناخته شده با دیدن سلول های زنده، مولکول ها و بافت ها است. بیوفوتونیک اساسا ترکیبی از زیست شناسی و فوتونیک است؛ دوم، مطالعه و تکنولوژی با استفاده از نور برای ارائه داده ها می باشد. این واقعا یک بخش در حال ظهور تحقیق برای ایجاد و مقابله با اشعه خورشید است تا تصویر، شناسایی و دستکاری مواد مختلف بیولوژیکی. از پرتوهای نوری و انواع افراد برای تأیید و نظارت بر مسائل مربوط به سلامت استفاده می کند.

بیوفوتونیک دارای برنامه های کاربردی خود را در رسانه های لیزر، کانال ارتباطی نوری، پردازش سیگنال نوری و ذخیره سازی اطلاعات ظرفیت. علاوه بر این، کاربرد های متنوعی در مناطق، مانند تشخیص، درمان، کشاورزی و بیوتکنولوژی است. عامل اصلی ایجاد پیشرفت اطلاعات مکانی بیوفوتونیک توجه در بهبود و ایمنی بیمه درمانی پزشکی بشر توجه به بیوفوتونیک در صنعت نوری و ارتباطات مخابراتی است.

بیوفوتونیک می تواند یک زمینه جدید اما در حال رشد است، که از نور برای پیدا کردن و ارزیابی بافت های زنده، سلول ها برای تشخیص، شناسایی و درمان بیماری های مختلف استفاده می کند. تعامل در رابطه با ماده منجر به جذب، فلورسانس، انعکاس و پراکندگی درون پرتو می شود، که در مورد ساختار است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.