Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

ارسال ۲۵۰ مقاله به کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران

  

دبیر کمیته اجرایی چهاردهمین کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران از ارسال ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس خبر داد.


ایرج کاظمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، یعنی تقریبا ۲۸ سال است که این کنفرانس توسط انجمن فیزیک ایران در حال برگزاری است. چهاردهمین کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران نیز ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.


وی افزود: این کنفرانس در حوزه فیزیک ماده چگال یا فیزیک حالت جامد است و بخش‌هایی از این کنفرانس نیز به فناوری نانو مربوط می‌شود. آخرین مهلت ارسال مقاله ۱۳ آذر بود که این مهلت نیز برای دو هفته تمدید شد که در نهایت ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس واصل شده است. هفت سخنران عمومی در کنفرانس خواهیم داشت و سخنرانی‌های تخصصی و چند کارگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد.


دبیر کمیته اجرایی چهاردهمین کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران در خصوص زمینه‌های مورد بحث در این کنفرانس، گفت: دستگاه‌های همبسته قوی و مغناطیس، مایعات کوانتومی، ابررسانایی، نظریه تابعی چگالی، نانوساختارهای تجربی، نانو ساختارهای نظری، چگال نرم و بیوفیزیک، درهم‌تنیدگی کوانتومی و مغناطیس، نیمه‌رساناها و رشد بلور، ساختار و خواص مکانیکی و حرارتی، ساختار الکترونی و خواص الکتریکی، مغناطیس و اپتیکی، مکانیک آماری و ترمودینامیک و مایعات کوانتومی، محورهای این کنفرانس هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.