Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

جراحی کاشت ایمپلنت دندان با لیزر

  

جراحی کاشت ایمپلنت دندان با لیزر

ایمپلنت دندان روشی عالی برای پر کردن جای خالی دندان ها و یا جایگزین شدن با دندان مصنوعی یا بریج است. برای کاشت ایمپلنت باید عمل جراحی صورت بگیرد که در طی آن استخوان فک سوراخ شده و پیچ تیتانیومی ایمپلنت در داخل آن جایگذاری می شود. این کار معمولا با دریل و سایر ابزارهای برنده دندانپزشکی انجام می شود اما اخیرا لیزر درمانی به کمک ما آمده و کار جراحی ایمپلنت را آسان تر کرده است. با لیزر برش بافت با دقت و کنترل بیشتری انجام می شود و از طرفی بیمار در حین درمان راحت تر است و دیگر از لرزش های آزار دهنده دریل اذیت نمی شود.

لیزر دندانپزشکی ابزار دندانپزشکی است که نور متمرکزی را به بافت میفرستد تا برش انجام دهد. عبارت لیزر مخفف عبارت Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation است. نور معمولی مانند نور لامپ، طول موج های متعددی دارد که در تمامی جهات پرکنده می شود و به این ترتیب کل فضای اتاق روشن می شود. اما نور لیزر یک طول موج مشخص دارد که به صورت متمرکز بر یک نقطه ساطع می شود. این پرتوی نور با شدت بسیار بالا تابانده می شود. لیزر به واسطه دقت و تمرکز بر یک ناحیه بسیار کوچک، می تواند دقیق تر از هر چاقوی جراحی عمل کند و برای جراحی های بسیار دقیق دندانپزشکی جایگزین خوبی برای دریل یا اسکالپل است.

لیزر در انواع درمان های پزشکی از جمله درمان مفصل فک، برداشتن لکه های پوستی، درمان تبخال، لیزیک چشم، سفید کردن دندان ها، برداشتن آب مروارید، درمان آفت، برداشتن تومور، جرایح پلاستیک، درمان بیماری لثه و بسیاری دیگر از عمل های جراحی استفاده می شود.

لیزر بسیار کارامد و کم تهاجمی است و تجربه آن برای بیمار راحت تر از برش جراحی است. مثلا پرتوی لیزر WaterLaser iPlus بیولیز با سیستم فیبر نوری متصل به ابزار دستی این دستگاه، با پالس های ثابت مستقیما به بافت هدف اصابت می کند. صدای پالس های دستگاه برای گوش ها همانند موسیقی است و در مقایسه با صدای ارتعاش و لرزش دریل دندانپزشکی برای بیمار بسیار خوشایندتر است.

لیزر جایگزین مطمئن و راحتی برای ابزارهای قدیمی دندانپزشکی است و این امکان را به جراح می دهد که کارهای پیچیده تر و دشوارتری را برای بیمار انجام داده و احتمال خونریزی را به حداقل برساند. همچنین ناراحتی پس از عمل برای بیمار به حداقل می رسد و احتمال عفونت زخم کاهش می یابد. التیام بافت ها پس از لیزر درمانی سریعتر انجام می شود. بنابراین اگر درمان دندانپزشکی دارید که از عوارض آن می ترسید یا نگران درد آن هستید، می توانید از لیزر درمانی بهره ببرید.

در این مرکز دندانپزشکی کاشت ایمپلنت دندان با لیزر، جراحی لثه با لیزر، لمینت دندان و همچنین ترمیم دندان و جراحی کشیدن دندان عقل با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.