Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

علی حاجی میری جایزه تدریس فایمن 2019 را کسب کرد


  

جایزه 2019 دانشگاه کلتک برای بهترین تدریس به نام جایزه فایمن به علی حاجی میری استاد مهندسی برق و مهندسی پزشکی بخش علوم کاربردی و مهندسی کلتک اعطا شد.



حاجی میر برنده جایزه 2019 فایمن


حاجی میری که از سال 1998 در کلتک تدریس می کند از طرف دانشجویان کارشناسی، تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی کاندید دریافت این نشان شده است. حاجی میری دو درس "مدارها و سیستم ها" و درس "طراحی مدارهای آنالوگ" را ارائه می دهد به گواه دانشجویان هر دو درس از موضوعات سخت و چالش برانگیز هستند در حالی که حاجی میری با شور و شوق، حس طنز و بینش عمیق خود به این موضوعات جان می بخشد.

علی حاجی میری دانش آموخته ی کارشناسی از دانشگاه صنعتی شریف در سال 1994 است. کارشناسی ارشد و دکتری خود را به ترتیب در سال های 1996 و 1998 از استنفورد دریافت کرده است و از همان سال تاکنون در کلتک مشغول به تحقیق و تدریس است. موضوع تحقیقاتی استاد حاجی میری مدارهای مجتمع است با رویکردها و کاربردهای متفاوت آن در رشته های متفاوت از جمله بیوتکنولوژی، ارتباطات، ساخت حسگرها و ... حاجی میری که جوایز متعددی از جمله جایزه NSF Carreer Award و IBM Faculty Partnership Awardرا در کارنامه خود دارد در آزمایشگاههای بل، نیمه‌هادی‌های فیلیپس و سان مایکروسیستمز کار کرده‌است. در ۳۲ سالگی بعنوان یکی از ۳۵ نوآور برتر زیر ۳۵ سال جهان انتخاب شد و هم اکنون عضو پیوسته آی تریپل ای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.