Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

نشست بهارانه پژوهشگران نقشه‌برداری مغز/ارائه آخرین دستاوردهای ۹ شرکت دانش‌بنیان منتخب

  


همزمان با برگزاری سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه، ۹ شرکت دانش‌بنیان منتخب آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین قدیری، دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران در نشست خبری امروز، این رویداد را بزرگترین رویداد نقشه‌برداری مغز معرفی کرد و افزود: این سمپوزیوم با هدف ایجاد همگرایی بیشتر در توسعه علوم و فناوری‌های نقشه‌برداری مغز و به‌روز رسانی اطلاعات پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

وی این سمپوزیوم را شامل ۳ پنل تخصصی عنوان کرد و یادآور شد: "کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی تحریک مغزی"، "کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی سیگنال‌های مغزی و کاربرد نقشه‌برداری مغز در Presurgical Planing (برنامه‌ریزی پیش از جراحی در درمان تومورهای مغزی) " از جمله پنل‌های تخصصی این سمپوزیوم به شمار می‌رود.

قدیری ادامه داد: در این رویداد همچنین دومین نشست "بهارانه" پژوهشگران نقشه‌برداری مغز با حضور پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و ترویج آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز نشست با انجمن‌های علمی "علوم اعصاب"، "قطب جراحی مغز و اعصاب کشور"، "انجمن پزشکی روان تنی" و " انجمن علمی روان پزشکان ایران" را از دیگر برنامه‌های این سمپوزیوم نام برد.

قدیری اظهار کرد: در اختتامیه این سمپوزیوم به مقالات برتر که در قالب پوستر ارائه می‌شوند، جوایزی اهدا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز در حاشیه سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران خبر داد و خاطر نشان کرد: آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با توجه به رونق تولید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولید داخلی، همزمان با سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز، دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز را در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کند.

قدیری افزود: این رویداد با هدف حمایت و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین تشویق پژوهشگران حوزه نقشه‌برداری مغز برای تولید و رونق تجهیزات و فناوری‌های این حوزه برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این برنامه ۹ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه نقشه‌برداری مغز پس از داوری، دستاوردهای خود را در فضای نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.