Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بیوفوتونیک تشخیصی

بیوفوتونیک تشخیصی :


برای تشخیص بیماری در مراحل ابتدایی، قبل از اینکه علایم واقعی پزشکی در بیماران رخ دهد، از تشخیص بیوفوتونیک استفاده می شود. با استفاده از اپتیک، بیوفوتونیک های تشخیصی، مزایای متعددی از سنجش و تصویربرداری در سطح مولکولی را فراهم می کند و همچنین داده های چند بعدی را برای ارزیابی جمع آوری می کند. فن آوری های مبتنی بر نور به طور کلی بدون تماس با اثر کمتر بر یکپارچگی افراد زنده است، و در نتیجه، به راحتی می تواند در محل استفاده شود.

  

برچسب زدن نوری: پروتئین ها، سلول ها، DNA ها و بافت ها با برچسب های نوری برچسب گذاری می شوند و نور خورشید یا فلورسانس آنها اندازه گیری می شود. همچنین، با توجه به وضعیت پاتولوژیک و فیزیولوژیکی، تغییرات تحلیل می شود.

تجسم ساختارهای پیچیده: تکنولوژی لیزر پیشرفته، تصویربرداری از ساختارهای شبکیه عروق و دیگر اعصاب بینایی را برای تشخیص دقیق بیماری های چشم فراهم کرده است. با مشاهده تغییرات در مویرگ های چشم، تشخیص اختلالات عروقی رایج فعال می شود.

تشخیص سطح سلول: تکنولوژی های نوری پیشرفته در زمینه لیزر، و کاربرد های فوتونی و بیوفوتونی در پزشکی، کمک می کند تا در ردیابی و شناسایی بیوشیمی سلولی و عملکرد آنها، یکپارچگی ارگانیزم و ویژگی های بافت ها کمک کند.

آندوسکوپ نوری: در کاربردهای پزشکی، ترکیبی از فیبرهای نوری و آندوسکوپها برای تصویربرداری کمتر تهاجمی و جراحی اندام های داخلی استفاده می شود. نور لیزری با شدت بالا با استفاده از فیبر نوری به یک منطقه داخلی بدن منتقل می شود، به عنوان مثال برای از بین بردن تومورها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.