Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

پروب های نوری در زیست شناسی

  

پروب نوری، به ویژه انواع فلورسنت، دانشمندان را قادر می سازد تا حوادث سلولی را در زمان واقعی و با وضوح فضایی بزرگ مشاهده کنند. پروب های نوری در زیست شناسی، قابلیت های متنوع این ابزار قدرتمند و همه جانبه را بررسی می کند و رویکردهای مختلفی را برای طراحی، توسعه و اجرای آنها ارائه می دهد.


این کتاب در بررسی استفاده از پروب های نوری برای تشخیص و ردیابی پروسه های مولکولی متعدد در سلول های زنده، از جمله فعالیت های GTPase و کیناز، لیپید های غشایی، ولتاژ، یون های فلزی، سیگنال های متابولیکی، RNA و تغییرات هیستون است. به طور انتقادی طرح های مختلف پروب را مورد بررسی قرار می دهد و به استراتژی هایی برای ایجاد انواع پروتئین های فلورسنت جدید با قابلیت های بیشتر می پردازد. همچنین تکنیک های پیچیده تصویربرداری و تجهیزات مانند روش های میکروسکوپ فلورسانس مبتنی بر شدت و طول عمر را که برای تجسم و پیگیری پروب های نوری مورد استفاده قرار می گیرند، پوشش می دهد.


علاوه بر این، این کتاب فراتر از ردیابی سلولهای زنده است تا در مورد استفاده روزافزون از پروب های مبتنی بر فعالیت برای انجام غربالگری داروها و بررسی پروسه های مولکولی در حیوانات زنده بحث کند. همچنین در مورد تکنیک های در حال ظهور که روشی مبتنی بر پروب نوری را به مرزهای زیست محیطی جدید گسترش می دهند، بحث می کند.


این کتاب با کمک دانشمندان برتر جهان، یک مروری کامل از آخرین پروب های نوری در زیست شناسی سلولی و بیوشیمی ارائه می دهد. هر دو تازه وارد و محققان ثابت شده، چگونه می توانند از پروب های نوری پیشرفته و تصویربرداری فلورسنت استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.