Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

برترین‌های لیزر در سومین نمایشگاه بین‌المللی فوتونیک گردهم می‌آیند

  

برترین‌های لیزر در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ، صنعتی، تولیدی و همچنین فعالان، دانشگاهیان و محققان این حوزه در سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک در تهران گردهم می‌آیند.

معاون مدیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه در سالن ٨ و ٩ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

میترا رفاهی زاده به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه لیزر در این رویداد اشاره و اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه لیزر و فوتونیک، دستاوردهای خود را در ۲ بخش صنعتی و پزشکی ارائه خواهند کرد.

معاون مدیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک، رونق کسب و کار و ارائه آخرین دستاوردها را از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد اعلام کرد و گفت: در قالب این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تا تجاری سازی دستاوردهای این حوزه، رونق پیدا کند.

وی به آغاز ثبت نام متقاضیان این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۳۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند که بیشتر آن‌ها شرکت های دانش بنیان هستند و ثبت نام از متقاضیان این رویداد تا مهرماه ادامه خواهد یافت.

رفاهی زاده ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت ها و دستگاه هایی اجرایی است تا نیازهای خود را در این زمینه‌ها به فعالان و شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کنند.

معاون مدیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران افزود: این رویداد در سال های گذشته با فاصله زمانی زیاد برگزار می‌شد که قرار شد از امسال این نمایشگاه به صورت منظم و سالانه برپا شود.

رفاهی زاده افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان از حمایت مالی ۷۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی و استارتاپ‌های حوزه فناوری لیزر هم از حمایت ۱۰۰ درصدی مرکز نوآوری لیزر ایران در پاویون ایده‌های نو بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این پاویون امکان آشنایی سرمایه‌گذاران، صاحبان شرکت‌ها، تصمیم‌سازان و عموم بازدیدکنندگان را با محصولات و ایده‌های استارت‌آپی صاحبان ایده فراهم می‌سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.