Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فناوری‌های فوتونیک به مدارس برتر راه می‌یابند

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با هدف استعدایابی و تربیت نیروی خلاق، درصدد برآمده است از برگزاری کارگاه‌های آموزشی فناوری‌های فوتونیک در مدارس برتر حمایت کند.

  به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری طی فراخوانی اعلام کرده است که فعالان حوزه فوتونیک و لیزر می‌توانند برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی فوتونیک در مدارس برتر کشور نسبت به تنظیم و ارسال پیشنهادهای همکاری خود به این ستاد اقدام کنند.

در این فراخوان آمده است که از شخصیت‌های حقوقی مانند شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و غیره دعوت می‌شود که پیشنهادهای خود را حداکثر تا تاریخ اول مهرماه امسال به ستاد ارسال کنند. تمامی متقاضیان علاقه‌مند و توانمند می‌توانند ابتدا در سامانه اطلاعات فعالان ثبت‌نام و سپس پیشنهادهای خود را با تکمیل فرم کاربرگ نهایی پیشنهاد طرح ارسال کنند.

هدف از اجرای این طرح، ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان مدارس برتر و ارتقای میزان آگاهی آنها نسبت به مبانی فیزیک نور و اپتیک، مفاهیم مقدماتی فناوری فوتونیک و کاربردهای آن در زندگی روزمره است.

در این طرح کارگاه‌های آموزشی به صورت یک الی دو روزه و در قالب کارگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد و موضوعاتی از قبیل آموزش خصوصیات نور، پلاریزاسیون، پراکندگی، تداخل و غیره، خواص لیزر، آشنایی با ادوات نوری، آشنایی با سیستم‌های فوتونیکی، آشنایی با مواد فوتونیکی و غیره آموزش داده خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://pam.isti.ir/ مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.