Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اپتیک تصویربرداری پزشکی

زمینه تصویربرداری پزشکی معمولاً به عنوان مکانی تصور می شود که بدن انسان با استفاده از اشعه ایکس ، توموگرافی کامپیوتری (CT) ، MRI ، سونوگرافی و پزشکی هسته ای در حالی که تصویربرداری نوری عملاً نادیده گرفته می شود ، به صورت حجمی تصویربرداری می شود.   در واقع ، بیشتر تحقیقات بازار ، دستورالعمل یا تحلیل میدانی تصویربرداری پزشکی بر روی چشم انداز رادیولوژیک ابزارهای تصویربرداری متمرکز است ، جایی که اپتیک یک پاورقی مربوط به فناوریهای آشکارساز است.

با این حال ، به جای نقش کمی ، اپتیک نقش اصلی را در تصویربرداری پزشکی دارد. از نظر تجاری ، بیشترین ارزش گذاری در هر بخش از حوزه را دارد ، متنوع ترین محصولات را دارد و پتانسیل رشد آینده آن بسیار زیاد است.

چشم اندازهای مربوط به حساسیت مولکولی و سلولی دستگاههای تصویربرداری نوری نشان می دهد که اپتیک مجرای اصلی به سمت داروهای شخصی تر و فن آوری های مراقبت از نقاط است که تنها با هزینه کم تولید همزمان و حساسیت بالا و ویژگی تشخیص سیگنال می توان نتیجه گرفت. .

این بحث به تجزیه و تحلیل تمرین پزشکی ، بخش های تصویربرداری بازار پزشکی ، تجزیه و تحلیل استراتژیک نقاط قوت و ضعف اپتیک نسبت به سایر فن آوری های تصویربرداری و برخی دیدگاه های آینده تقسیم می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.