Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

محصولات برگزیده دانش‌بنیان در سومین نمایشگاه لیزر عرضه می‌شود


  

تهران - ایرنا - معاون مدیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک گفت: همه فعالان این حوزه به خصوص شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها، محصولات برگزیده خود را در سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران، عرضه می‌کنند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

میترا رفاهی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا به استقبال خوب شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از این رویداد اشاره کرد و گفت: تابحال ۴۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند که برخی از آن‌ها شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاهی هستند.

وی مهلت ثبت نام این نمایشگاه را تا پایان مهر ماه اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تعداد شرکت کننده در این نمایشگاه افزایش خوبی داشته باشد و محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

رفاهی زاده افزود: این مجموعه‌ها می‌توانند ظرفیت‌های خود را در بخش‌های لیزر و فوتونیک، اپتیک، فناوری ساخت اپتیک، اندازه‌گیری و سنجش، سیستم‌های لیزری در مهندسی تولید، سیستم‌های اندازه‌گیری اپتیکی، تصویربرداری، ارتباطات و داده‌های اپتیکی، بیوفوتونیک، پزشکی و مهندسی پزشکی و نیز امنیت انرژی برای متخصصان و عموم علاقه‌مندان به نمایش بگذارند.

وی رونق کسب و کار، آشنایی با ایده‌های استارتاپی حوزه لیزر و فوتونیک و ارائه آخرین دستاوردها را از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد اعلام کرد و گفت: نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی از مهمترین برنامه‌های جانبی سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران است.

رفاهی زاده بیان داشت: شرکت‌های دانش بنیان از حمایت مالی ۷۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی و استارتاپ‌های حوزه فناوری لیزر از حمایت ۱۰۰ درصدی ستاد توسعه فناوری لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت و مرکز نوآوری لیزر ایران در پاویون ایده‌های نو بهره‌مند می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: با توجه به شرایط موجود تاکنون، آنان جواب مثبت نداده‌اند و به نظر می‌رسد نمایندگی برخی شرکت‌های بین‌المللی در این رویداد حضور پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.