Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

سیستم های لیزر - از طریق تولید لیزر ، نتایج تولید را بهینه می کند

فناوری لیزر روش تولید آینده است. سیستم های لیزر در ساخت با استفاده از مواد و منابع کمتری ، باعث افزایش دقت در سرعت تولید سریعتر از طریق فرآیندهای کارآمدتر می شوند.
  
هیچ روش تولید دیگری نمی تواند به دقت ، سرعت و کارآیی که روش های مبتنی بر لیزر می توانند برسند. برنامه های کاربردی لیزر قبلاً فرآیندهای پیشگام تولید مدرن را تسهیل می کنند و پتانسیل تکامل در یک ابزار جهانی را دارند. فقط سیستم های پیشرفته لیزر می توانند استانداردهای کیفیت روزافزون و مشخصات عملکرد امروز و فردا را برآورده سازند ، زیرا در بخش خودرو و هوافضا در حال استفاده هستند.

روش اصلی ساخت: فرآیندهای مبتنی بر لیزر
صنایع دیگر همچنین می توانند از سیستم های لیزر بهره مند شوند زیرا ثابت شده است که گزینه ای سازگار با محیط زیست و بسیار کارآمدتر برای ابزارها و فرآیندهای معمولی هستند:

لیزرهای حالت جامد یکی از ابزارهای قدرتمند در فوتونیک هستند. کاربردهای متداول از حفاری لیزر ، برش لیزر و حکاکی لیزری تا راه جوشکاری ، تراشکاری و پخت با استفاده از لیزرهای حالت جامد است. شناخته شده ترین نوع لیزر حالت جامد لیزر فیبر است که فرآیندهای قابل ملاحظه ای را با تولید محصولات درجه بالا امکان پذیر می کند.
مارک لیزرها به عنوان یک ابزار ضروری در پردازش مواد لیزر تبدیل شده اند زیرا تقریباً با هر ماده سازگار هستند. جوش رسوب لیزر فرایندی است که با راه حلها و مزایای منحصر به فرد برای تکمیل مراحل درمان سطوح اقتصادی است.
توسعه فرایندهای تولیدی کارآمدتر و سازگار با محیط زیست یکی از چالش های مهم زمان ما و فرآیندهای تولید مبتنی بر لیزر است زیرا پیشرفته ترین روش موجود نقش مهمی در چنین پیشرفت هایی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.