ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
آموزش فیزیک به روشهایی اطلاق می شود که در حال حاضر برای آموزش فیزیک استفاده می شود. تحقیقات آموزش فیزیک به حوزه ای از تحقیقات آموزشی گفته می شود که درصدد بهبود این روش ها است. از لحاظ تاریخی ، فیزیک در سطح دبیرستان و دانشکده در درجه اول با روش سخنرانی به همراه تمرین های آزمایشگاهی با هدف تأیید مفاهیم تدریس شده در سخنرانی ها تدریس شده است. این مفاهیم بهتر درک می شوند وقتی که سخنرانی ها با نمایش ، آزمایش های عملی و سؤالاتی همراه است که دانش آموزان را مجبور به تفکر در مورد اتفاقات یک آزمایش و چرا می کنند. دانش آموزانی که به عنوان مثال با آزمایش های عملی در یادگیری فعال شرکت می کنند ، از طریق کشف خودشان می آموزند. با آزمایش و خطا یاد می گیرند پیش تصورات خود را درباره پدیده در فیزیک تغییر دهند و مفاهیم اساسی را کشف کنند.