Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فوتونیک در خط مقدم جلوگیری از بیماری همه گیر COVID-19

در پاسخ به شیوع بیماری تنفسی ناشی از کروناویروس که در سراسر جهان تشخیص داده شده است ، نیاز به یک راه حل ابتکاری است که یک راه حل آگهی موقت برای بهبود وضعیت باشد. من یک ماسک تنفسی را با داشتن لوله تنفسی مجهز به رشته LED UVC پیشنهاد می کنم. این ترتیب تضمین می کند که ذرات هوا از طریق لوله جریان می یابد و در معرض سطح بالای تابش اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد ، چه در داخل و خارج.   دوز به اندازه کافی بالا می رود تا ویروس کورو ویروس را از بین ببرد. رشته LED درون یک لوله مات نصب می شود که برای جریان هوا استفاده می شود ، در نتیجه از آسیب دیدن کاربران جلوگیری می کند. نور UVC در چند ثانیه ویروس ها را می کشد و اگرچه نامرئی می تواند آسیب رسان باشد. مجرای هوای لوله ای مات از قرار گرفتن در معرض مضر نور UVC که در حدود 250 نانومتر است جلوگیری می کند. تکنولوژی امروزه راه حل های ساده ای برای ماسک های اکسیژن و انتشار LED در منطقه UV دارد. علاوه بر این ، خود ماسک می تواند یکبار مصرف باشد در حالی که محلول لوله نوآورانه می تواند از ماسک به ماسک منتقل شود زیرا این خود استریل کننده است.


به طور خلاصه ، هوایی که از مسیری نسبتاً طولانی از طریق لوله عبور می کند ، در معرض سطح بالای UVC قرار می گیرد و از هر دو طریق عقیم سازی می شود.


افرادی که احساس می کنند می توانند در پیشگیری از بیماری همه گیر در سراسر جهان مشارکت کنند ، بیش از اینکه با من تماس بگیرند خوشحال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.