Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کاربرد لیزر در تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق

فناوری لیزر برای درمان بیماری عروق کرونر ، آریتمی بطنی و خارج از بطن ، کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک و بیماری مادرزادی قلب ارزیابی شده است. تحولات آنژیوپلاستی با لیزر ، ترومبولیز لیزر ، تجدید مجدد لیزر ترانس میوکارد ، فتوشیمیوتراپی ، درمان با لیزر آریتمی و / یا تشخیص لیزر در بهبود رویکردهای غیر لیزر معمولی و ارائه گزینه های جدید درمانی و تشخیصی است. در این بررسی وضعیت فعلی برنامه های کاربردی متعدد فناوری لیزر برای تشخیص قلبی و عروقی و درمان خلاصه می شود.

  

کاربرد بالینی لیزر درمانی برای جراحی قلب و عروق :


چکیده

سابقه و هدف: اخیراً چندین نوع لیزر در زمینه پزشکی و جراحی به کار گرفته شده اند. با این حال ، کاربردهای لیزر در زمینه جراحی قلب و عروق در سراسر جهان بسیار نادر است. بنابراین ، ما به طور تجربی سعی کرده ایم از لیزرها در زمینه جراحی قلب و عروق استفاده کنیم. سه دسته وجود دارد: 1) تجدید عروق لیزر transmyocardial (TMLR) ، 2) آناستوموز عروقی با لیزر و 3) آنژیوپلاستی لیزر در بیماری های شریانی محیطی.


به هر حال ، جراحی برای بیماری ایسکمیک قلب به طور گسترده در ژاپن انجام شده است. خصوصاً پیوند بای پس عروق کرونر (CABG) برای این بیماران به عنوان یک روش جراحی محبوب انجام شده است. در بین این بیماران موارد کمی وجود دارد که به دلیل تنگی منتشر و کالیبر کوچک شریانهای کرونر ، CABG و مداخله عروق کرونر (PCI) نمی تواند انجام شود.


مواد و روش های TMLR: یک روش جدید از عروق مجدد عروق عصبی از طریق لیزر CO2 (خروجی 100 وات ، زمان تابش 0.2 ثانیه) به صورت تجربی برای نجات بیماران به شدت انجام شد. در این مطالعه ، امکان ارزیابی مجدد لیزر transmyocardial لیزر از حفره بطن چپ از طریق کانال های مصنوعی ایجاد شده توسط لیزر به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت. یافته ها: در آزمایشات مربوط به سوراخ های لیزری با قطر 0.2 میلی متر از قطعه میکروسکوپی نشان داده شده است که حتی 3 سال پس از ساخت آنها اختراع شده است ، بنابراین این روش می تواند به عنوان روشی جدید برای تجدید مجدد لیزر ترانس میوکارد مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.