ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
نتایج یادگیری
دانش آموز باید تا پایان دوره بتواند:
ارزیابی / ارزیابی مزایا و معایب تکنیک بیو فوتونیک خاص برای حل مشکلات در رابط مهندسی و زیست شناسی
نقش فوتونیک در زیست شناسی و زیست پزشکی را تدوین کنید
مفاهیم اصلی درگیر در تعامل پرتوهای نوری با مواد بیولوژیکی را استخراج کنید
کاربردهای اصلی بیوفوتونیک بویژه در زمینه تصویربرداری و تشخیص را استدلال کنید
حل مشکلات عددی که بیانگر اصول پدیده هایی مانند لومینسانس ، جذب و پراکندگی است
ارزیابی / ارزیابی تکنیک های تصویربرداری از قبیل میکروسکوپ های کانفوکال و ابر حلال ، تصویربرداری FRET و FLIM مبتنی بر
مهارت های ارتباط شفاهی و کتبی را نشان دهید