Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

QuantLase فناوری آزمایش لیزر را برای Covid-19 توسعه می دهد

  

آزمایشگاه تصویربرداری QuantLase در امارات متحده عربی فناوری جدید پرتو لیزری را توسعه داده است که آزمایش جرم Covid-19 را با نتایج موجود در چند ثانیه امکان پذیر می کند.


این فناوری به محض آلوده شدن سلولهای خونی ویروس را تشخیص می دهد. این تجهیزات دارای دوربینی است که تغییرات مورفولوژیکی سلولهای خونی را مشخص می کند.


دکتر پرامود کومار ، محقق آزمایشگاه تصویربرداری QuantLase گفت: این تجهیزات که از یک آشکارساز CMOS استفاده می کنند ، غربالگری در مقیاس گسترده را با نتایج موجود در ثانیه امکان پذیر می کنند.


در حقیقت ، تکنیک DPI مبتنی بر لیزر مبتنی بر مدولاسیون فاز نوری ، قادر است ظرف چند ثانیه امضای عفونت را ارائه دهد. علاوه بر این ، کاربرپسند ، غیر تهاجمی و کم هزینه است. ما اعتقاد داریم که این امر می تواند یک تغییر دهنده بازی در مقابله با گسترش تاج ویروس باشد. "


دکتر کومار افزود: یک مدل تجزیه و تحلیل تصویر هوش مصنوعی پیشرفته (AI) نتیجه هر تصویر را با دقت ، سرعت و مقیاس پیش بینی می کند.


این به برنامه های تست Covid-19 در مقیاس بزرگ کمک می کند تا تعداد زیادی از تصاویر را با دقت و کارایی تجزیه و تحلیل کنند.


وزیر بهداشت و پیشگیری امارات متحده عربی عبدالرحمان بن محمد آل اویس گفت: "ما همیشه دنبال نوآوری های مربوط به کشف سریع و سریع Covid-19 هستیم. دولت مشتاق حمایت از ابتکارات کمک به سیستم مراقبت های بهداشتی در امارات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.