Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

زیست پزشکی

زیست پزشکی (که به عنوان پزشکی غربی ، داروی اصلی یا داروی معمولی نیز شناخته می شود)  شاخه ای از علوم پزشکی است که اصول بیولوژیکی و فیزیولوژیکی را در اعمال بالینی اعمال می کند. استرس های زیست پزشکی به صورت استاندارد و درمانی مبتنی بر شواهد که از طریق تحقیقات بیولوژیکی تأیید شده است ، با درمان انجام شده از طریق پزشکان ، پرستاران و سایر پزشکان دارای مجوز رسمی انجام می شود.
  
زیست پزشکی همچنین می تواند در زمینه های بهداشتی و بیولوژیکی به بسیاری از دسته های دیگر مربوط باشد. این سیستم بیش از یک قرن است که بر جهان غالب سیستم پزشکی است. 

این شامل بسیاری از رشته های زیست پزشکی و زمینه هایی از تخصص است که به طور معمول حاوی پیشوند "زیست" مانند زیست شناسی مولکولی ، بیوشیمی ، بیوتکنولوژی ، بیولوژی سلول ، جنین شناسی ، نانوبیوتکنولوژی ، مهندسی بیولوژیکی ، زیست شناسی پزشکی آزمایشگاهی ، سیتوژنتیک ، ژنتیک ، ژن درمانی ، بیوانفورماتیک ، آمار بیولوژی ، زیست شناسی سیستم ها ، علوم اعصاب ، میکروبیولوژی ، ویروس شناسی ، ایمونولوژی ، انگل شناسی ، فیزیولوژی ، آسیب شناسی ، آناتومی ، سم شناسی ، و بسیاری موارد دیگر که عموماً مربوط به علوم زندگی است همانطور که در پزشکی کاربرد دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.