Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

روشهای نوری پیشرفته برای تصویربرداری از مغز

مباحث را از مبانی علوم عصبی گرفته تا پیشرفت های اخیر در فن آوری های ساختاری و عملکردی تصویربرداری از مغز ، کامپایل می کند


این کتاب زمینه به سرعت در حال توسعه روشهای نوری پیشرفته برای تصویربرداری ساختاری و عملکردی مغز را برجسته می کند. همانطور که مشخص است ، مغز ضعیف ترین ارگان یک بدن زنده است. این در واقع پیچیده ترین ساختار در جهان شناخته شده است و بنابراین ، نقشه برداری از مغز به یکی از جالب ترین خط مقدم تحقیقات معاصر تبدیل شده است.   با شروع از اصول مغز ، نورون ها و سیناپس ها ، این کتاب یک پوشش ساده و متمرکز از اصول اصلی ، رویکردهای نظری و آزمایشی و برنامه های کاربردی پیشرفته اکثر روشهای تصویربرداری در حال حاضر استفاده شده در تحقیقات مغز را ارائه می دهد. . این کمکها از رهبران بین المللی در روشها و روشهای مختلف تصویربرداری از مغز مبتنی بر فوتونیک ارائه شده است. شامل توضیحات جامع بسیاری از پیشرفتهای دیدنی و دیدنی فناوری ساخته شده در چند سال گذشته است که به بینش جدیدی از جزئیات ساختاری و عملکردی نورونها اجازه داده است.


این کتاب در اختیار محققان ، مهندسین و دانشمندانی است که در زمینه تصویربرداری از مغز ، علوم اعصاب و اتصالات فعالیت می کنند. اگرچه این کتاب به عنوان کتاب درسی در نظر گرفته نشده است ، اما برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در زمینه تخصص تصویربرداری از مغز مشغول فعالیت هستند جذاب خواهد بود.


توموگرافی انسجام نوری برای تصویربرداری از مغز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.